Arteixo Castellano  Galego  

Arumes

Arumes de Arteixo

EMPEZOU A PRECAMPAÑA ??????...........

11/05/2010

Aínda a campaña electoral non empezou,máis neste concello,a precampaña semella estar presente...As acusacións i descalificacións son pan de cada día no panorama politico de Arteixo.A oposición acusa,o goberno replica,pasan os dias,o "volcan" lexos de acougar segue a  lanzar lava ardendo...
Deiqui a Maio do 2011,falta un ano,o camiño deste bipartito semella ser espiñoso..,as furnas falarán,os cidadáns de Arteixo saberán valora/la presente precampaña,algúns parecen ter presa en acadalo poder...,non por moito madrugar...

http://arteixo.cidadans.net/sisalde/2010/05/11/empezou-a-precampana-/
46 Comentarios - Enviar comentario

Comentarios:

  • 1. A campaña de mentira e calumnia do pp contra o goberno da verdadeiro noxo,os viciños que non son tontos saberán valorala campaña porca dos dirixentes do pp.

    Publicado por: Desde Arteixo Cyty | 12/05/2010 09:50:13
  • 2. El PP desde que está en la oposición lleva tres años votando en contra de todo,achacan al gobierno falta de limpieza y cuando se lleva a pleno alguna partida para limpieza en Meicende o en cualquier parroquia el PP vota en contra.El sr
    Roberto Garcia da verdadera pena,escucharlo en la radio municipal constantmente mintiendo es patetico,este sr de Oleiros debe de pensar que los vecinos de Arteixo somos tontos o que chupamos el dedo,ni siquiera es de Arteixo,ni está empadronado en nuestro ayuntamiento,por lo tanto poca credibilidad puede tener, por lo demás cada vez que abre la boca en la radio es para mentir descaradamente,en cuanto a los demás dirigentes,los pobres bastante tienen con estar imputados en los juzgados,piden que dimita el gobierno,y que yo sepa ningún concejal del gobierno está imputado por nada,ellos están imputados y non han tenido la decencia de dimitir,lo unico que persiguwen es desgastar al gobierno a base de calumnias,y eso les pasará factura en las urnas.

    Publicado por: Oposición barriobajera | 12/05/2010 20:02:20
  • 3. Magoa que este pp so saiba calumniar e difamar o actual goberno,magoa que nestres tres anos que levan na oposición so se dedicasen a calumnia.

    Publicado por: Veciña de Arteixo | 22/05/2010 10:35:01
  • 4. Pero esto é o mesmo que se fixo nas anteriores, pero no bando contrario. Lánzanse acusacións o aire para desgastar o goberno de turno e preséntanse denuncias nos xulgados sen probras que demostren claramente a culpabilidade de esas persoas. Desmostrado queda coas denucias que se arquivaron por ese motivo. E é que os que fan isto non buscan defender os intereses dos veciños, tan só buscan arañar algun voto. E nos como os parviños, picamos.

    Publicado por: chajo | 23/05/2010 13:36:44
  • 5. o pp da noxo,asco e vergoña.

    Publicado por: santaia | 30/05/2010 20:31:44
  • 6. Quen o ía decir! Carlos Calvelo membro da directiva da asociación de veciños de Meicende candidato do PP á alcaldía. Ainda que xa empezou con mal pe tando denunciado pola alcaldesa pola pintadas dos deslindes ca Coruña e os abucheos recibidos polos veciños de Loureda na reunión sobre a M-40 coruñesa

    Publicado por: chajo | 03/07/2010 23:20:19
  • 7. Pues efectivamente este cantante parece empieza mal su andadura en la politica,mal debe de andar el pp para no encontrar mejor candidato,el que hiba de candidato de Oleiros según parece ya le han dado una patada en el trasero,la batalla por el poder en el pp segura continuará y algún cadaver más quedará en el camino,se rumorea que otros tres concejales del pp tienen pie y medio fuera por no dar con la "talla ni perfil del candidato"....

    Publicado por: Quien mal empieza mal acaba | 04/07/2010 10:12:10
  • 8. Non se sabe se o pode facer ben ou non. Dende logo que non fora Roberto García o candidato xa é un avance e tamén de que Pose anunciara a súa retirada da vida pública, que polo menos xa non vai meter máis os fuciños. Él pecou de novato e pagou a súa novatada. Eu vexo normal que dos concelleiros que hay agora algún non lle sirva, él ten que confeccionar a súa lista cos que pensa que van máis co seu estilo políco. Aparte de que ten que dar a ver os veciños que lidera un grupo unido porque penso que é o mínimo que se lle pode esixir, xa que se non vai ser perxudicial pra Arteixo. Aínda queda un ano pra coñecelo e todo pode pasar. Dende logo buscaron un capaz de enfrentarse ó goberno actual e de buscarlle o xenio. Penso que vai ser un precampaña e unha campaña bastante movida

    Publicado por: chajo | 04/07/2010 16:55:21
  • 9. Deixar a ver non vaia selo demo o candidato de descagalle antes de tempo,non por moito madrugar...a verdade non puido empezar peor,microfono en man cal fose cantante de orquestra nas festas de Arteixo,presentouse en Loureda como o candidato do pp as xerais,o auditorio do centro civico todo foron carcaxadas,non puido facer mailo ridiculo,logo para colmo de colmos o secretario de organización RRE afirmou ante a concurrencia selo RRepresentante legal do conselleiro de politica territorial,abofe os cidadáns de Arteixo supoño os de Loureda tamen deberon quedar abraiados por contar Arteixo con tan "distinguido" RRepresentante..,mailo peor non foi eso senón fose que o distinguido RRepresentante tamen afirmou traela firma do sr conselleiro baixo o brazo en 24 horas,supoño os viciños de Loureda deberon tomar boa nota da promesa do sr RRepresentante en cuestión,en fin,neste "novo PP"todo parece posibel.. cada quen parece dicilo que lle da a gana,ou o que lle mandan dicir,mentras os viciños como non podía ser meno parten o cú de risa.

    Publicado por: Xa temos RRepresentante legal... | 05/07/2010 13:24:56
  • 10. El tal C.Calvelo me da no es más que un guiñol en las manos de quien hace tiempo debiera estar fuera del pp de Arteixo,este pobre iluso todo indica no va llegar lejos,el pp parece empeñado en poner candidatos a dedo,gente que ni siquera vive en Arteixo,si el sr R. Garcia no vive,el sr Calvelo tampoco,este sr no pasa de ser un reciente afiliado del pp metido en una asociación de vecinos para trepar y conseguir un puesto politico en una candidatura,el puesto según parece ya lo han dado,desde luego en Meicende no lo conoce nadie,con un candidato así,se lo están poniendo en bandeja al actual bipartito,me da que vamos a tener bipartito para muchos años,aunque tampoco es de extrañar viendo la clase de gente poco preparada que tiene el pp en Arteixo,con un partido roto y dividido.

    Publicado por: M.Martinez Santos. | 06/07/2010 09:52:09
  • 11. Vale bien que el "aspirante" ande verde, y así convenga en el PP, pero si alguien puede enumerar lo que se hizo en este Concello durante esta legislaturaaaaaaaaaaaa..... que lo escriba...... y bien escrito.

    Publicado por: Camarón que se duerme... | 06/07/2010 16:15:00
  • 12. Si hay un proximo biipartito, dudo mucho que "terra galega" figure en el. Va a haber un choque entre partidos hispano- hegemonicos..... a Silvia la van a adorar.... tanto por la izquierda neo- con como por la derecha re-verdecida.

    Publicado por: Camarón que se duerme... | 06/07/2010 16:29:22
  • 13. Este ayuntamiento funciona como los cangrejos, al reves. Reclama colaboración de los vecinos, de las asociaciones, de las empresas... todo gratis!!!. No aporta nada y pretende quedar como Dios!!!.

    Publicado por: Camarón que se duerme | 06/07/2010 17:26:13
  • 14. Hay que ter paciencia e esperar a coñecelo. O tempo dira se é un cantamañanas ou realmente vale para alcalde, pero dende logo para facelo mellor co bipartito non fai falla moita cousa. Hasta un neno o faría mellor. É máis , a min non me extrañaría nada que en setembro ou outubro, Tega non rompa o pacto de goberno porque son uns cambia chaquetas e total agora xa non se pode presentar moción de censura porque queda menos de un ano. E dende logo, dudo moito que haxa presupostos para o 2011. Eu dende logo se voto, ou voto ó Bng ou o PP. E se non mellor xa non vou porque total o alcalde non se elixe nas furnas que se elixe nos despachos. Se vou votar e para mellorar Arteixo co programa que creo que é o mellor non para que caia en saco roto.

    Publicado por: chajo | 06/07/2010 22:58:41
  • 15. Pois logo eu co voso permiso tamen vou dala miña modesta opinión,aínda non coñezo o candidato soio pol-a prensa, máis pouca talla parece ter.Dende logo con moi bon pe non empezou,segundo puiden leer nos periodicos os de Loureda parece ser xa o recibiron con banda e musica,tamen a quen se lle ocorre ir a territorio hostil soando tambores de guerra.Ao sr "chajo"lembrarlle xa pasaron tres outonos,mailas conspiracións,mocións de censura,etc,non foron senón fume.Se o bipartito non está para foguetes,o pp nin para petardos,lembra aquelo de máis vale malo coñecido....,dis "chajo"..."Se vou votar e para mellorar Arteixo co programa que creo é o mellor non para que caia en saco roto",home,arestora ceer nos paxariños preñados,logo "chajo" xa explicaras que politico cumpreu o programa electoral,ou que politico cumpreu medio programa,en canto ao alcalde se elixe nos despachos,home supoño para algo están os pactos electorais,a ley así o establece,tocalle ao partido máis votado pactar e chegar a bon porto,ao mellor deberias preguntarte porqué ninguén quixo pactar co pp,nin pactar nin gobernar,quen arestora pretenda deslixitimalo bipartito con tan pouco fundamento,non coñeze democracia.

    Publicado por: Desde Chamin | 07/07/2010 00:05:21
  • 16. Que se pode agardar de un Concello ou Corporación (todos), que soio reclaman colaboración e non aportan nada?...
    Urbanismo... desaparecido... na procesión dos caladiños ou os defuntos.
    Asuntos Sociais... perdidos na propaganda e afogados pola Xunta.
    Festas e Cultura... a la buena de Dios, non hai cartos... marcho.
    Educación... millor nin falar.
    É o que hai.

    Publicado por: Camarón que se duerme.. | 07/07/2010 20:09:28
  • 17. A única que semella mover o cu a diario e unha tal denominada, despectivamente, como a "señorita pepis", o caso é, que entre tanto movemento asociatívo- compulsivo e deportívo, non acabe tamén pedindo caridade ou papas e mande todo ao carallo, ou a manden a ela.

    Publicado por: Camarón que se duerme... | 07/07/2010 20:39:30
  • 18. Sr./sra "Desde Chamin" este bipartito se mal non recordo xestouse para evitar que o PP gobernara. Si, xa oubo outros outonos para que se rompera o pacto. Pero e que ata o de agora si se podía presentar a moción de censura, pero agora o quedar menos de un ano non se pode. Polo tanto gobernaría un deles en minoría ou o faría unha entidade xestora. Algo parecido o que pasou en Marbella hai catro anos pero por sorte para nós non en tales circustancias. En canto crer nos paxariños, home ten razón en que ningún fai nin a metade do que promete, pero tamén é certo que se non lle gusta o goberno actual e os outros candidatos non gobernaron (non digo o partido político, os candidatos), é a única referencia que tes deles porque na oposición non teñen porque decirlle ó goberno o que ten que facer, porque non é o seu traballo. En cantos os pactos, que eu saiba non está gobernando o máis votado, ainda que tampouco o merece. Se non me equivoco en escanos o PP conseguiu 8, Psoe 5, Tega 5 e Bng 3. Na miña terra o que consegue máis puntos ou neste caso escanos, é o que gaña. Ainda que perdera votos e os outros os gañaran, seguen tendo máis. Polo tanto eu non creo en que se lle chame gañar á suma de escanos de de dous partidos. É como se este ano que gañou o BarÇa a liga, colle o Madrid e pacta co Deportivo e como suman máis puntos ca él e é legal, pois lla arrebatan. Pareceríalle normal? Se vostede vota o Psoe e gaña sen maioría absoluta, pareceríalle ben, gustarálle que o PP e Tega pactaran e se quedaran co goberno aída sendo legal? Despois queixámonos da abstención que hay, pero e que para qué se vai votar se os políticos que hay son uns inútiles e aínda que gañe un gobernan outros?!! A lei debería dicir que gobernara a lista máis votada, que se busque a vida como poida, pero que o faga. Pero unha vez máis topamos coa incompetencia dos políticos do goberno central, que como o partido que goberna nun momento determinado ten máis posiblidades de gobernar na maioría de sítios, non lle convén cambiala lei

    Publicado por: chajo | 07/07/2010 20:53:06
  • 19. Llevo residiendo en Arteixo nueve años y siento vergüenza de la clase politica en este ayuntamiento,un gobierno en minoria y una oposición que se dedica a torpedear todas cuantas obras se pretenden hacer,vivo en el Barrionuevo en Pastoriza y hace unos pocos dias me puede enterar que los dirigentes del pp votaron en contra de la escuela infantil de Pastoriza,es más,me dijeron que si no lo creia que fuese al ayuntamiento y le hechase un vistazo a las actas donde constaba quien habia votado a favor y quien habia votado en contra,me parece lamentable que los representantes politicos del pp hayan votado en contra de algo tan elemental como es la educación de nuestros hijos,hasta hace poco fui votante del pp,desde luego despues de esto no volvere a votar a quienes juegan con el futuro de nuestros hijos,no se puede votar en contra de una escuela infantil por el capricho de unos srs que despues de lo visto solo persiguen derribar al actual gobierno a costa de lo que sea,aunque para ello sea preciso que nuestros hijos queden sin escuela infantil,lo que están haciendo es penoso y vergonzoso,esto solo pasa en este ayuntamiento,pero que clase de politicos tenemos en Arteixo,desde luego es impepinable que a los dirigentes del partido popular los vecinos les importamos un bledo,en las proximas elecciones mi voto no caerá del lado de quienes juegan con nuestro futuro,desde luego no volveré a votar al pp.

    Publicado por: Carmen Rodriguez | 08/07/2010 09:46:59
  • 20. menudo candidato sacou da chisteira o pp,de momento os de Loureda xa lle dixeron que non confian nel,meteouse nunha asociación de viciños para facer politica,os viciños de Loureda quitaronlle a careta,debeu pensar que os de Loureda chupaban o dedo.

    Publicado por: Ponte do Ba | 08/07/2010 12:34:09
  • 21. Camaron que se duerme... se lo lleva la corriente...donde está el"nuevo pp"?,a lo mejor algún palmerillo llama nuevo pp tener en sus filas un lazarillo al dictado de dos imputados,si ese es el"nuevo pp",apaga y vamonos,el varapalo en las urnas les pondra con los pies en el suelo.

    Publicado por: El lazarillo y los listillos | 08/07/2010 16:47:40
  • 22. Los pies en el suelo creo que los vamos a poner todos y bien puestos dentro de unos meses y por largo tiempo. Dije: Izquierda neo-con y derecha re- verdecida (no dije nuevo pp). Y el bng parece no saber aprovechar el momento presente, diluyendose bajo su propia alfombra, devorandose a si mismo en hegemonías o prepotencias upegalianas, mais galicias e irmandiños Beiristas. A nivel del resto de la presente república federal borbónica encubierta, ZP ya no sabe por donde salir y anda a la deriva esperando que la suerte cambie o le toque la lotería de Navidad. La huelga general anunciada para Septiembre va a ser una huelga rebosante de banderas "rojas" pero caídas. Rajoy no tiene nada que proponer, solo aguardar un desastre total para acceder al gobierno y enterrar bien enterradas todas las miserias de los trepas corruptos que le rondaron y rondan la cama, donde el pobre insomne, no descansa, pero si reposa por conveniencia del partido. Me entra pánico con solo pensar que pueda surgir un (re- verdecido) lider imperial, señalandonos a todas y a todos con su dedo acusador. Quizá acabemos entonandole un Totus Tuus.... precisamente, al mayor promotor de todo este desastre presente.
    Y dicho esto, me voy a tomar una aspirína de ?destrucción masíva?, porque ya no siento las piernas.

    Publicado por: Camarón que se duerme... | 15/07/2010 16:38:24
  • 23. Lo de la subida de impuestos por canon y saneamiento, con respecto al agua y por el que protesta Silvia Seixas, me trae a la memoria una narración de Don. Eduardo Galeano, cuando en Cochabamba, una enpresa francesa concesionaria del gobierno les cobraba a los pobres campesinos.... hasta por el agua que recogían de la lluvia !!!. No hay vergüenza.... ni se la espera.

    Publicado por: Camarón que se duerme... | 15/07/2010 16:59:45
  • 24. MEMORIAS DOS DEFUNTOS (2007):

    ·53. Albanta. Imaxína que á unha empresa privada ou a o goberno de íste país, se lle dese por cobrar un cánon a os cidadáns de Arteixo, pola auga que póidan recoller e almacenar da chóiva...
    Publicado por: sioux | 17/11/2007 20:01:54
    .54. Ti da ideas...
    Publicado por: jgr | 17/11/2007 20:43:15
    ·55. Iso xa se fixo...
    Publicado por: sioux | 17/11/2007 23:02:34
    ·56. Eran bolivianos. Non arteixáns os que pagaban... ou non podían pagar. Pero acumulaban déudas. E quedaban a deber. Ate pola auga que cae do ceo.
    Publicado por: sioux | 17/11/2007 23:50:36
    ·57. Nós. Aliviamos as nosas preocupacións, en que deber 3.000 ? é un xogo de pagar ou acabar nas listaxes de morosos. Reímos...ou dormimos medio jodídos.
    Máis para outros, deber 100?, é rebentar por pagar ou morrer, porque en iso foron adoutrinados.Cumplír.
    Publicado por: sioux | 18/11/2007 00:58:57
    ·58. Adoutrinados na débeda perenne... "Tal ver, tal esperar"... Ou padecer.
    Publicado por: sioux | 18/11/2007 02:05:16

    Publicado por: . | 15/07/2010 18:33:15
  • 25. Alguien conoce al cantamañanas pintafarolas de Meicende?,según parece los de Loureda ya le pusieron a caldo,el pobre debe de andar mal aserorado.

    Publicado por: cantamañanas | 15/07/2010 18:53:57
  • 26. Comentario sustraido de "La Opinión":

    Por orden expresa del Virrey de la Provincia, Excelentisimo Sr. Don Javier Losada de Azpiazu y por acuerdo firmado con las nuevas fuerzas de ocupación nórdicas, se ruega que: - Durante dos meses, las ciudadanas y ciudadanos de ARTEIXO, asi como también los transehuntes actuales en dicho município, "se hagan los suecos" y permanezcan en sus domicilios o lugar de alojamiento evitando desplazarse en dirección a la capital de la Provincia por ningun otro medio de transporte que no sean... el burro, el tricíclo o a pie. Firmado por: Paco II, Virrey por designio pupular. (En A-La- Kuruña, a 18 de Julio del 2.010). Tercer año triunfal.

    Publicado por: Mañanacantamos | 19/07/2010 16:20:28
  • 27. elojo que me decides dos ataskos de meicende,non quixeron retondas ajora teñen caravanas sen retondas e jrafiteiros pintafarolas.

    Publicado por: peperetondas | 19/07/2010 23:13:56
  • 28. O sr. Losada sempre intentando cargarlle o morto a Arteixoe a alcaldesa tragando como a tontiña. O problema de tráfico do Ikea e problema da Coruña non de Arteixo. E se non quenon proxectaran construi-lo centro comercial que xa sabian que ivan ter ese problema

    Publicado por: chajo | 19/07/2010 23:21:41
  • 29. ROTONDAS DE MEICENDE,PASTORIZA,OSEIRO...QUE AS FAGAN DE UNHA PUÑETEIRA VEZ,ESTO E UNHA VERGOÑA.UNHA TOMADURA DE PELO AOS CIDADANS DE ARTEIXO

    Publicado por: ROTONDAS XA | 20/07/2010 15:25:08
  • 30. Es lamentable que el pp en Arteixo en vez de politicos tenga cantamañanas,y más lamentable que una imputada por corrupción siga llevando las riendas del partido,pobre candidato,entre que no tiene carisma,no lo conoce nadie,salvo por salir en la prensa con un bote de spray en la mano y por hacer el ridiculo delante de los vecinos de Loureda,lo que le espera al lado de estos ilustres imputados,no solo perderá las elecciones sino que caerá en picado.

    Publicado por: La bruja Lola | 04/08/2010 10:27:29
  • 31. No se puede seguir defendiendo lo indefendible. La alcaldesa es una inúti. Ahora nos toca el realojo de los vecinos de Penamoa porque se lo ha "ordendo" Losada y todos a tragar. A ella que más le da, los vecinos no le importan en absoluto. Ya tiene lo que quería figurar en el cargo y la retribución. Pero yo también soy de las damnificadas del engaño, yo tmbién creí que iba a traer buenas cosas. Menudo timo

    Publicado por: salome | 04/08/2010 21:21:55
  • 32. "Salome"solo leo y observo en tus comentarios odio y rencor,primero odio y resentimiento hacia un colectivo al que cinicameente defines como "vecinos de Penamoa",segundo,odio y rencor hacia la alcaldesa de Arteixo,a la que sin prueba alguna calumnias con tus graves acusaciones.Verás "Salome",cuando se tienen pruebas como tu dices tener,con dichas pruebas se acude a los juzgados y acto seguido se interpone una demanda,es barribajero,rastrero y cobarde calumniar y difamar en los medios como lo haces tu sin prueba alguna,supongo simplemente por odio y rencor,odio y rencor hacia vecinos como la sra alcaldesa,odio y rencor hacia el pueblo gitano,con lo que demuestras ser muy poco persona.Los gitanos,"Salome",esos que tu de manera cobarde y cinica defines como "vecinos de Penamoa",tienen los mismo derechos y son tan ciudadanos europeos como lo puedas ser tu,y como ciudadanos libres tienen derecho a vivir donde les plazca,alquilar un piso donde quieran,mal que os pese a racistas como tu.En cualquier caso "Salome",cuando se difama y se atenta contra el honor de las personas,contra tales infamias están los juzgados de guardia,a lo mejor te llevas una sorpresa y las calumnias te salen caras.

    Publicado por: Un ciudadano de Arteixo | 05/08/2010 12:12:33
  • 33. Ao mellor salome debe ter unha bola maxica,por eso debeu ver a Losada ordenar jajjajajajjaja,salome ti calumnia que algo quedará,máis debería ter cuidado coas calumnias,mesmo polos pasillos do concello onte dician que a concelleira xa interpuxo outra querella criminal..,o voceiro do pp calumniou a concelleira,agora vai ter que demostralo nos xuzgados ou pagará 60.000 euros,resulta patetico e vergoñento que despois de dar unha rolda de prensa soltar todo o que soltou pola boca,i agora despois de ser citado no xuzgado de paz negalo todo,ao mellor o sr Garcia debe pensar que os cidadáns de Arteixo son tontos ou chupan o dedo,primeiro da unha rolda de prensa acusa a bombo e platillo,despois recua e di que non dixo,as manifestacións están grabadas,a rolda de prensa tamen,na radio municipal está todo grabado,poida que lle salgan saladas as calumnias,o pp leva tres anos de lexislatura calumniando ao goberno,magoa non sirvan nin para oposición,non si salome....

    Publicado por: M.Vidal | 05/08/2010 15:32:18
  • 34. Veras ciudadano de arteixo, la libertad de expresión y opinión de los ciudaanos es un derecho establecido, gracias a la sangre derramada de muchos ciudadanos, derramada en las cunetas por quienes querían hacerlos callar. Ahora como eso no sería posible se utilizan los juzgados con el mismo fin.
    No se trata de racismo sino de convivencia y si te paseas un poquito por la plaza de la constitución y hablas con los vecinos que alli viven lo verás. El racismo es el de aquellos que los quieren para los demás pero no para ellos mismos.
    En cuanto a las veladas "amenazas" sobre que me pueda llevar alguna sorpresa, verás que yo siempre firmo todo aquello que afirmo asi que soy consecuente con todo lo que digo, no me amparo en pseudónimos.
    Por lo que respecta a M. Vidal, te diré que la afirmación de que no sirven ni para opsición la compartimos, yo misma realicé un millón de críticas e incluso una recogida de firmas contra el anterior Alcalde y entonces nadie habló ni de intolerancia ni de calumnias, lo que demuestra que aqui la partidista no soy yo. Pero bueno, decía alguien muy inteliente: no comparto lo que dices pero darái mí vida por tú derecho a decirlo

    Publicado por: salome | 06/08/2010 18:34:36
  • 35. E digo eu, por que hay que denunciar a alguen por realoxar a x persoas que nadie quere? é esta acción un delito? O que se está denunciando é o suposto malestar duns veciños por un suposto realoxo, non que esto sexa un delito. Eu penso que os poucos xitanos que quedan en Penamoa haberá unha ou dúas familias que son honradas e que polo motivo que sexa non aceptaron o piso que lle daban. Creo que unha delas aínda saiu nos medios decindo que non o collían porque pedían un piso nun baixo porque o home era claustrofóbico e non podía subir no ascensor e ela tiña asma e non sei que máis. Despois o resto son dos que se dedican o trapicheo e claro nadie os quere.Hoxe en día os xitanos viven en chabolas porque queren, porque poden buscar un traballo digno e comprar ou alugar un piso como facemos os demáis. O problema é que non teñen formación nin están dispostos adquirila, e que os nenos malamente acaban os estudios obrigatorios, se é que os acaban porque se cumpren os 16 estando en 3º da eso, abandonan e a vender polas feiras que é po que valen. E as mulleres nada de traballar, a coidar dos fillos e limpar na casa que non valen para outra cousa. Deben cambiala súa mentalidade, adquirir conocementos e asumir que nesta vida nadie da nada regalado, na súas mans está que a xente os miren como uns máis, porque o xitano non é mellor nin peor co pallo porque en todos os sitios hay de todo. E a alcaldesa de ser certo que se están realoxando en Arteixo aínda que só sexa axudarlles a buscar un piso, pois entendo que o manteña en segredo porque se sae a luz ármase a de san quintin e as portas das eleccións non interesa. Agora van de victimas, pero hay catro anos facían eles o mesmo co PP e daquela estaba ben feito. Pois agora que se fastidien e que aguanten o chaparron que é o que lles queda, e se non que non se meteran en política. E mellor que vaian comprando unhas caixas de Aspirinas que visto o visto a campaña electoral vai ser dura.

    Publicado por: chajo | 06/08/2010 22:51:00
  • 36. Entendo os resentidos pepeiros na oposición,tantos anos gobernando,tantos anos de chupandaina,tantos anos de laconadas de balde,tantos anos levando as potas de callos das sobras das festas das flores,etc,etc,etc...a oposición corroe,dous imputados de xeito vergoñento siguen a movelo guiñol posto a dedo..,"chajo" tes razón,a campaña vai ser dura,mailo candidato pepeiro coido xa empezou chamuscado.No tema dos xitanos,sinto vergoña das manifestacións dalgún/a,arestora en pleno seculo vinteun resulta increibel ainda axa tanto racista polo mundo adiante,supoño cada quen ten libertade de alugalo seu piso a quen lle dea a gana,so faltaría agora os dirixentes do pp,ou a sra/srta "Salome" nos digan a quen alugar os nosos pisos,as manifestacións do señorito de Oleiros negando o que todo o mundo escoitou da súa boca,son un insulto a intelixencia dos arteixáns,que os dirixentes da asociación de veciños de Meicende vaian apoiar a un veciño de Oleiros ao xuzgado de paz aparte de vergoñento raia o esperpento,sempre pensei cunha asociación de veciños estaba para defendelos intereses dos seus veciños,non defendelos intereses dos veciños de Oleiros,nin ser utilizada de xeito vergoñento para facerlle campaña politica ao candidato do pp,cando menos resulta patetico y esperpentico o que están a facer dende esa asociación de veciños,coido os veciños de Meicende merecen algo mellor,os cidadáns de Arteixo merecen politicos responsables,candidatos serios,non lazarillos.

    Publicado por: Arteixán | 07/08/2010 00:00:32
  • 37. empezou a precampaña,empezou,os ppeirolos ai tempo que están nela jajjajajaja

    Publicado por: Chucho da Lagoa | 07/08/2010 09:50:43
  • 38. Ou Salome!. Eras ti a que protestabas fai tres ou catro anos por cousa de que unha rúa de Meicende estaba sen asfaltar, e anduveches recollendo firmas coa túa crianza no colo, e o verquedoiro que denunciabas... aínda segue igual?...

    Publicado por: . | 07/08/2010 19:54:25
  • 39. Pues anda que los bngas yendo a apoyar al minicandidatillo en el affaire de los sprays no hicieron el ridi,el minicandidatillo se la metio bien doblada jejeje

    Publicado por: Barral | 07/08/2010 20:26:11
  • 40. ¿A quen pertence un bo cacho de Meicende?... supoño que ao BNG, ao PP ou ao PSOE. A repartir en boa compaña, en mesa de contubernio entre todos. O ridiculo é... que se siga aplicando o Plan Xeral de Ordenación Urbanistica do 1995. (Século pasado... e con medras).

    Publicado por: . | 07/08/2010 21:37:24
  • 41. Salome... sei que cambiaches de domicilio... daquela non dixeches nada dos que seguen vivindo debaixo dos cables en Oseiro. Esto de ser revolucionarios en beneficio propio... non e boa cousa ché.

    Publicado por: . | 07/08/2010 21:59:05
  • 42. Dos puntualizaciones:
    Si soy yo la que proteste hace cuatro años y recogí firmas pero no llevaba a nadie en el colo. De las muchas cosas que se reinvidicaron en aquella recogida de firmas, la mayoría siguen sin hacerse.
    En cuanto al cambio de domicilio, no entiendo, vivía en Meicende antes y sigo viviendo en Meicende ahora. El problema de Oseiro lo conozco por la prensa y yo no tenía nada que decir. Yo como vecina que no está adscrita a nada denuncio lo que yo vivo,y lo qu yo sufro. Tampoco ninún vecino de Oseiro, lo que es normal, se preocupó de los problemas de Meicende o de Suevos o de o Rañal.... De todas formas lo de Oseiro es buen ejemplo de como los que estaban y los que estan, a pesar de pertenecer a partidos opuestos y ponerse verde mutuamente, son igual de inútiles y los que seguimos pagando el pato somos los de siempre, los vecinos

    Publicado por: salome | 08/08/2010 18:04:20
  • 43. Unha puntualización:
    Eres a misma que firmaba como insumisa fiscal?...
    Outra puntualización, e xa para rematar:
    Tes razón.

    Publicado por: . | 08/08/2010 18:21:12
  • 44. Outra puntualización:érela mesma que non fai moitos dias nun diario en cartas ao director publicaches unha nota asquerosa chea de odio e racismo hacia o pobo xitano...dame que si,das verdadeiro noxo.

    Publicado por: Desde Arteixo City | 08/08/2010 22:09:24
  • 45. "Salome" tus comentarios son repugnantes,con tus comentarios en La Opinión además de racista demuestras ser una pobre ignorante;no es de extrañar que en Meicende se rian de ti,produces repugnancia,solo te dedicas a calumniar,das verdadera pena,el odio y el resentimiwnto te puede,das asco.

    Publicado por: Pastoriza | 17/08/2010 22:15:14
  • 46. A pobre vai de lista,faltalle media fervedura.

    Publicado por: O Petón | 18/08/2010 09:42:48

Publicar un comentario

Puedes realizar comentarios utilizando tu nombre de usuario y contraseña. Si aún no tienes un nombre de usuario y contraseña, pincha aquí para registrarte en Cuadernos Ciudadanos.



Recuperar contraseña



 


authimage


(Fijar cookies para el nombre, email & url)

Valid XHTML 1.0
Valid CSS
Algunos derechos reservados
Derechos reservados