Arteixo Castellano  Galego  

Arteixo dende o chan

A pe vense mellor as cousas que en coche "oficial"

Votar, votamos...pero non os damos botado

28/05/2007

Segundo leo en "LA Voz de Galicia", a cousa quedou chusqueira:

De 23450 censados,acadaron os seguintes votos:
PP: 4632 (8)
PSOE:3192 (5)
BNG:2292 (3)
TEGA:3054 (5)

A abstencion...incrible para como estaba o panorama: 42,66 e unha das mais altas da provincia. Despois din que tal...hai que mollarse !!!...ainda que seña para ir votar ;)

Polo menos, desterrouse o da maioria absoluta, e Arteixo sera un pouco mais democratico.(se os pactos o permiten, a ver por onde saen estos agora)

A ver si co cambio do panorama politico e coas novas alianzas, desterramos tamen a falta de investimento en obras publicas, os coches aparcados nas calles peatonales e nas aceras, as carreiras de obstaculos na avenida principal, os vados falsos, os vertedoiros incontrolados de constuctores, a falta de espacios infantiles e xuveniles, e moitas mais cousas que andamos a procurar...pero non damos atopado.

A foto, adicada a todos esos que pensan que todo Arteixo e un gran aparcadoiro do seu coche para non ten que ir camiñando a tomalo cafe. Tentarei publicar as que teño sacadas, que algunhas meten medo...

http://arteixo.cidadans.net/lariqueiro/2007/05/28/votar-votamospero-non-os-damos-botado/
54 Comentarios - Enviar comentario

Comentarios:

  • 1. En Montegolf Riofisa construyó zonas deportivas en terrenos de cesión obligatoria junto a la urbanización. Esta empresa y Pose acordaron, ilegalmente, que sean los compradores de las viviendas los que paguen el mantenimiento de estas instalaciones para así poder liberar al ayuntamiento de esta carga. El ayuntamiento debe abrir estas instalaciones al público de Morás y los propietarios de Montegolf demandar a Riofisa y al Ayuntamiento por el engaño de exclusividad.

    Publicado por: Auslaender | 28/05/2007 16:43:10
  • 2. Pois menudo avance que un grupo liderado por un cambia chaquetas que quite cinco representantes. Isto leva camiño de Marbella se non chegamos máis lonxe.

    Publicado por: rebellido | 28/05/2007 16:54:31
  • 3. Rebellido....a esperanza do cambio de politica e o unico que nos queda, unha vez visto que non hai alternativas reais... ainda que polo que lin na Opinion...pouco nos vai durar esa esperanza, si cumpren as especulacions sobre os pactos entre PSOE-BNG-TEGA.

    Se os de TEGA e os do PSOE pactan...saberemos de certo que a politica en Arteixo se move SOLO e UNICAMENTE por motivos economicos...e que Arteixo lles importa unha merda a todos...
    Por outra parte, si Marquez pacta con PP...tamen estaremos seguros de cal e a sua "honradez" es o seu "traballo"...sacar partido por onde sexa...
    Que fagan unha oposicion responsable, para que se acaden cousas para os veciños...e que se deixen de pactos avergoñantes entre partidos antagónicos, que xa sabemos quen sae beneficiado de esas reunions privadas...os intereses economicos e urbanisticos dos catro ou cinco de sempre.

    Publicado por: Lariqueiro | 28/05/2007 17:08:48
  • 4. Desde miña opinión, teño claro que se TEGA pacta co PP, destrozo o Concello, mando á merda a democracia, e atome con cadeas ao Concello, ata que realmente se cumpra coa democracia, porque sería xa de vergoña total, que tras todalas acusacións vertidas, que pactaran TEGA E PP...

    Publicado por: Liberdade | 28/05/2007 17:17:13
  • 5. Jajajajaj....non fagas promesas, Liberdade...ou si non, vai mercando as cadeas e a gasolina...a "clase politica" nunca se sabe por onde vai sair ;)

    Polo que esu oin...Marquez xa dixo que sin non estaba Pose ou o terceiro de abordo...que falaria con PP...por tanto, que nadie se extrañe si se forza unha dimision de Pose, precisamente para favorecer ese pacto....

    Distinta pel...pero o mesmo lobo...

    Publicado por: Lariqueiro | 28/05/2007 17:24:59
  • 6. Pois realmente terían que pactar TEGA e PP son a mesma cousa e que se amañen entre eles. O PSOE e BNG non poden lexitimar a un tránsfuga coma Márquez, xa fixo todo o mal que tiña que facer foi el quen puxo a Pose aí, ou que o bote ou que manteña, pero que non enmerde aos demais.

    Publicado por: rebellido | 28/05/2007 17:31:42
  • 7. O que é penoso é que veciños cómo os de Solymar,non lle desen o apoio a quen os apoiou,póis votaron a Pose,iso demostra a clase de xente que víve en esa zona,i eso é un claro exemplo da ciudadania de Arteixo,seguen apoiando a quen os vendiu,i a quen os expoliou i eso demostra que únha vez máis Arteixo ten o que se merece nin máis nin menos,en canto os veciños de Solymar que vaian a xunto de Márquez a que lles resolva os problemas,é si non que se pudran eles é as súas liñas,sei que é fórte o que dígo,pero aínda é máis forte que apoiasen a quen non os apoiou..,o panorama politico de Arteixo está claro..,máis do mesmo,non queres únha taza e caldo..toma duas,en fin que somos únha raza apárte,i agora non valen lamentacións,TEMOS O QUE MERECEMOS.

    Publicado por: TEMOS O QUE MERECEMOS | 28/05/2007 18:20:09
  • 8. ENHORABUENA A TERRA GALEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lástima que no fueran más concejales..pero paso a paso chicos!!!!como diria JUAN CARLOS I "me llena de orgullo y satisfacción" (jajajaj) ver cómo a alguna rubia se le pone el pelo verde y algún pura sangre se convierte en asno!!!!!
    Ahora ánimo con los pactos y a por todas!!!

    Publicado por: nuncaescriboelremiteenunsobre | 28/05/2007 19:25:22
  • 9. O que nunca escrebe o remite...¿mais "concejales"?...¿terá Marquez tantos familiares ?...jajaja

    unha pena que acadasen algun. Na miña opinion...se alguen non esta de acordo co partido que representa, deberia DIMITIR, non crear outro partido politico no medio dunha lexislatura...pero o poder e os cartos, e o que teñen...que non apetece ser coherente...e mellor manter o gargo, caiga quen caiga....

    Publicado por: Pobrecomentario | 28/05/2007 20:28:54
  • 10. TERRA E PSOE ESTABAN MOI AMIGOS NESTES ÚLTIMOS DÍAS E SE LLES VIÓ XUNTOS CON MOITA RISA.
    SÓ ESPERO QUE A TERRA NON SE LLES OCORRA PACTAR NADA CO PSOE AÍNDA QUE ESTES ÚLTIMOS ESTEAN TOLOS POR FACELO.
    AGORA O PSOE VAI FACENDOLLES A PELOTA PARA NON QUEDAR FÓRA DE XOGO E A XENTE QUE VOTOU A TERRA NON QUERE NADA COAS ESQUERDAS.
    POUSE POR FIN TERÁ QUE ENTENDER QUE SE ACABOU O SEU IMPERIO E TERÁ QUE DAR PASO A OUTROS, O PODER NON E PERPETUO PARA NINGUEN.
    TERRA, NON PACTEN POR NADA DO MUNDO CO PSOE, QUE SON UNS OPORTUNISTAS QUE ven DERROTADOS E SÓ CONTAN CON VOSTEDES PARA PODER CHEGAR A ALGUNA PARTE.
    NON ME DEFRAUDEIS!

    Publicado por: PRO TERRA GALEGA | 28/05/2007 22:29:36
  • 11.
    ESPAÑOLES:FRANCO HA MUERTO!!!!!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    pues no sÉ los familiares q tiene marquez, pero me da igual!!!
    lo único que importa es q se Acabó la dictadura, auqnue a muchos de los que escriben aqui sus mentes estrechas no les dejen ver más allá!!!!!!!!!!!
    y si nunca escribo el remite es por cuestiones musicales, pero claro, q sabrás tú de música y canciones especiales!!!!!!!

    VIVA TERRA GALEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Publicado por: nuncaescribeelremiteenunsobre | 28/05/2007 22:37:23
  • 12. Está la cosa cachonda. Loa hay que piden que Terra galega no pacte con PSOE ni con Pose .... ¿ van a gobernar en solitario con 5 concejales, pues ?
    Sentido común, hay que bajarse todos un poquito del caballo y ponerse a hablar, aunque alguno/a necesite una pinza para taparse la nariz.
    Y lo de responsabilizar a los de Solymar de la victoria de Pose.. es para mear y no echar gota. ¿ Estamos resabiados ou?

    Publicado por: Algo habrá que pactar | 28/05/2007 23:27:49
  • 13. va va va va ,
    ahora terra galega no quiere nada con las ``esquerdas´´
    ME DESCOJONO.
    http://www.elpais.com/comunes/2007/elecciones/municipales/Arteixo/15/005/
    analiza esto PRO TERRA GALEGA .
    te lo voy a simplificar porque...
    Año 2003 PP 6.391 , AÑO 2007 4.632
    6391
    -4632
    =1759 esto es el voto de la derecha que os habéis llevado del pp y que os pertenece `porque era el que le aportabais y esta realmente sería vuestra posición o sea , 2 -3 concejales
    el resto voto descontento con el PSOE mayoritariamente que vuestro candidato ha sabido captar por lo que ha hecho en su concejalía y si analizamos por mesas algo pasó con el BNG en lo que tradicionalmente era su feudo pastoriza y suevos y parte se ha ido también para terra galega.
    O sea que ahí dentro de vuestros 3054 hay un electorado que casi casi es la mitad y no tan ``derechoso´´ como tú y que no verá con malos ojos un pacto, que si se produce en otro sentido o sea con el PP, lo castigará en el futuro.
    Tú formación viene para quedarse yo lo tengo claro, pero cuidadín que 20 km más al sur ya veis lo que os ha pasado, y aunque creo que Márquez respira de otra forma que no respira Andrade estoy convencido de que si el PSOE aplica BISTURÍ en su lista y luego algo más para ilusionar a esos 277 descontentos y sobre todo a unos pocos de esos 9993 que no van si hace buen tiempo o etc etc ,sumado las cuestiones legales en las que el PP anda metido que pueden incentivar un vuelco en el votante de Pose que en estas elecciones no encontró un candidato mejor y en los que ya van a dejar de tener miedo y por lo tanto serán libres de escoger y EL BNG recupera terrero en sus tradicionales feudos el panorama cambia de CARALLO y , a lo mejor quedáis fuera de juego .
    Estáis en una inmejorable posición a cuatro vista, porque mucha porquería va a salir o debería de salir a la luz durante esta legislatura, que va a terminar con Pose, y yo lo celebro pero ojo ``el orgullo precede a la caída´´ que se lo digan al susodicho,
    Con lo cual precaución amigo/a que acabáis de lle

    Publicado por: 00 | 29/05/2007 03:07:39
  • 14. va va va va ,
    ahora terra galega no quiere nada con las ``esquerdas´´
    ME DESCOJONO.
    http://www.elpais.com/comunes/2007/elecciones/municipales/Arteixo/15/005/
    analiza esto PRO TERRA GALEGA .
    te lo voy a simplificar porque...
    Año 2003 PP 6.391 , AÑO 2007 4.632
    6391
    -4632
    =1759 esto es el voto de la derecha que os habéis llevado del pp y que os pertenece `porque era el que le aportabais y esta realmente sería vuestra posición o sea , 2 -3 concejales
    el resto voto descontento con el PSOE mayoritariamente que vuestro candidato ha sabido captar por lo que ha hecho en su concejalía y si analizamos por mesas algo pasó con el BNG en lo que tradicionalmente era su feudo pastoriza y suevos y parte se ha ido también para terra galega.
    O sea que ahí dentro de vuestros 3054 hay un electorado que casi casi es la mitad y no tan ``derechoso´´ como tú y que no verá con malos ojos un pacto, que si se produce en otro sentido o sea con el PP, lo castigará en el futuro.
    Tú formación viene para quedarse yo lo tengo claro, pero cuidadín que 20 km más al sur ya veis lo que os ha pasado, y aunque creo que Márquez respira de otra forma que no respira Andrade estoy convencido de que si el PSOE aplica BISTURÍ en su lista y luego algo más para ilusionar a esos 277 descontentos y sobre todo a unos pocos de esos 9993 que no van si hace buen tiempo o etc etc ,sumado las cuestiones legales en las que el PP anda metido que pueden incentivar un vuelco en el votante de Pose que en estas elecciones no encontró un candidato mejor y en los que ya van a dejar de tener miedo y por lo tanto serán libres de escoger y EL BNG recupera terrero en sus tradicionales feudos el panorama cambia de CARALLO y , a lo mejor quedáis fuera de juego .
    Estáis en una inmejorable posición a cuatro vista, porque mucha porquería va a salir o debería de salir a la luz durante esta legislatura, que va a terminar con Pose, y yo lo celebro pero ojo ``el orgullo precede a la caída´´ que se lo digan al susodicho,
    Con lo cual precaución amigo/a que acabáis de lle

    Publicado por: 00 | 29/05/2007 03:09:10
  • 15. Con lo cual precaución amigo/a que acabáis de llegar entre comillas como formación pero ya tenéis alguna herida que lamer.

    P.S disculpar por la repetición , no era mi intención

    Publicado por: 00 | 29/05/2007 03:11:19
  • 16. Non podo entender que se reivindique a democracia e ó mesmo tempo se abomine dun posible pacto en Arteixo entre PP e TEGA. Eso sería o natural políticamente, outros pactos non o serían tanto. Guste ou non (a min non moito) en Arteixo hai unha clara maioría política de dereitas (8+5); o que procede é a inmediata demisión do Sr. Pose e que facilite o goberno do seu partido, que sería unha demostración (a primeira se cadra) de responsabilidade e seriedade política; outra cousa sería antepoñer o interés persoal ó do propio partido. En fin...

    Publicado por: Moucho | 29/05/2007 10:09:09
  • 17. ¡Ay!, perdón, esquencíame.

    Quixera felicitar encarecidamente e de forma pública á "gran analista política" Dona Isabel Vila Vilas.

    Uns días antes das eleccións, na Radio de Arteixo dixo que (case textualmente):

    1º.- TERRA GALEGA sacará, como moito e se é que saca algún, UN só concelleiro.

    2º.- A segunda forza política no Concello será o BNG, non o PSOE.

    Ben, ben, e requetebén. A prediccións da nosa particular NOSTRADAMUS coméntanse por sí soas; se cadra logo a vemos participar en "Hai Debate", na TVG, ou en "59 Segundos", na mismísima TVE1.

    Talento non lle falta...

    Publicado por: Moucho | 29/05/2007 10:22:15
  • 18. O que é penoso,é que un periodico cómo o PERIODICO DE ARTEIXO,é en concreto a súa directora fixesen campaña en pro de Pose,é por enrriba fifamendo é calumniando a Pilar Souto tirando un exemplar xusto o dia do peche de campaña,difamar foi o que fixo ese periodico subvencionado cos cártos do concello,y de outras entidades públicas entre elas a propia diputación,é de esperar que Pilar Souto,tome medidas xudiciales por atentar contra o seu honor i a súa honestidade de maneira tan rastreira por párte da directora de este periodico,según comentaban onte parece ser que Pilar Souto,xa tramitou únha querella,i o seu partido outra,contra esta sra,é penoso que un periodico este manipulado de esa maneira a base de cártos,o do outro dia foi lamentable,póis incluso os andiveron metendo nos propios buzóns por Meicende adiante,i polo centro de Arteixo tamén o andiveron repartindo hásta pola rua,cóa unica intención de dañar é difamar a únha muller honesta,que o único que fixo foi non dárlle de comér a ese periodico,espero que a partires de agora dende o concello i dende a diputacíón se lle corte o grifo a quen veu manipulando é desinformando os veciños a traves de ese periodico.

    Publicado por: O PERIODICO DE ARTEIXO | 29/05/2007 10:36:55
  • 19. Bueno, bueno!! Esta la cosa calentita!!
    Bien, quiero felicitar a Terra Galega porque ha conseguido con mucho merito ponerse firme en estas elecciones. Debemos tener en cuenta q es muy facil votar a partidos constituidos como son, evidentemente, psoe pp o bng. Esto ha sido conseguido con mucho merito por gente q ha trabajado mucho y q tendra q seguir haciendolo.
    Enhorabuena chicos!!!!!

    Publicado por: choupin23 | 29/05/2007 11:13:49
  • 20. Non me estraña que ademais de Pose tampouco queira a Robertito, que con esa pinta de guaperillas dedicado a su imagen non pode ter gota de intelixencia, todos os esforzos os adica á ser un modelo de pasarela.
    Ademais pa eso xa tiñamos a Pose que empezou moi ben ata que descubriu as partes nobles de Isabel Vila. Eu ata mos atopei un día pola tarde jincando nun monte cerca da autopista. Penoso. Semellaba ser un home intelixente ata que deixou de ver polos seus ollos a ver polos da rubia taberneira á que lle puxo nas mans o urbanismo do concello (con todos os meus respetos para as taberneiras).
    Din que detrás dun gran home hai unha gran muller pero neste caso non é así, porque ainda que a muller de cara ó público é unha muller de quitarse o sombreiro, el xa perdiu a petrina por outra mais nova, mais lixeira de cascos, mais fria e calculadora e mais ambiciosa.
    Moi triste que co ben que comenzou a súa labor de alcalde rematara así de intoxicado. Ainda por riba pa quen mais roubou foi pa ela e agora a princesa desaparece (fana desaparecer). Unha tía inteligente donde as haxa e un home …… en fin.

    Publicado por: Intelixencia?? | 29/05/2007 13:24:00
  • 21. O comentario anterior paréceme denigrante para quen o fai.

    Non basa a súa crítica máis que en aspectos persoais sin importancia pública algunha.

    Se Roberto é máis ou menos afectado no seu aspecto non interesa en absoluto, e as presuntas relacións do Sr. Alcalde en funcións, e as persoas con quen as poidera ter, non son da incumbencia de ninguén mais que de eles mesmos e -se acaso- dos seus familiares.

    Parece mentira que nun espazo de difusión pública como o presente se emitan semellantes afirmacións, de mal gusto e rastreiras.

    Non importa en absoluto que sexan verdade ou mentira porque son inxuriantes en sí mesmas, e algunha delas posiblemente querellable.

    Resúltame noxento que tendo tantas cousas polas que queixarse ou criticar ós nosos políticos non se sexa capaz máis que de emitir maldades tabernarias de patio de veciñas/os.

    Moi desafortunado o comentario firmado "Intelixencia??"; quen o fai demostra ter moi pouca, e tamén moi pouca vergonza, e o único que podería conseguir é poñer en cuestión un espazo de liberdade como é no que estamos.

    Non vaiamos por este camiño. Grazas.

    Publicado por: Ovidio | 29/05/2007 15:19:18
  • 22. QUE YA SE ACABÓOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TOOOOODOOOOOOOOOOOOOOOO!
    HASTA DENTRO DE CUATRO AÑOSSSSS!!!!!!!!
    HAYA PAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Publicado por: No soy yo | 29/05/2007 15:23:02
  • 23. Elogo o Pose a Isabel Vila non atoparon hoteis en lugar de ir os camiños??? Cartos terán para o pagar, ¿non?

    Publicado por: Foranea | 29/05/2007 17:29:56
  • 24. Agora que todoa esta a piques de rematar, espero que a Isabel Vila deixe de tocala moral á xente na radio, que estamos ata as narices de aguantala. Diredes que cambie de emisora pero é a única que collo, que me poñan música non a esa repunante.

    Publicado por: sinceramente | 29/05/2007 17:33:39
  • 25. !!!!!!EXCLUSIVA .............HAY PACTO.....TERRA GALEGA-PSOE-BNG....E POSE NO BANCO DA OPOSICION....,Será interesante ver a"D. MANUEL",no banco da oposición,i o máis interesante ver como é humillado,é ver o que aguanta sen irse definitivamente.





    Publicado por: !!!!!!!!!!!HAY PACTO | 29/05/2007 18:57:58
  • 26. Solo os quiero informar de que esta pagina podría ser cerrada por serios comentarios dando nombres y calumniando a gente sin tener ningun tipo de pruebas. No deberíais utilizar algo tan productivo como puede ser esta pagina para impulsar ideas que ayuden a los vecinos o al ayuntamiento en general en estos comentarios de taberna, por que existen delitos de internet y aunque se clausure la pagina se puede localizar a todo el que escribe aunque sea desde un local público.
    Informo no solo por lo que hay en esta página, si no por lo que he visto en otras y sería una pena.

    Publicado por: cuidado al criticar | 29/05/2007 19:10:59
  • 27. Pois xa dirás como se fai para te localizar dende un lugar público..Sherlok Holmes,de calquér maneira,eu douche a razón,a critica non é boa,sobre todo si é como a que fai o Periodico de Arteixo,especialista en difamar é calumniar as demáis partidos politicos,en especial o Psoe,se ve que non lle debe de caér ven a súa directora,en canto a critica san,estou de acordo con ela,é os nosos politicos tamén,pois eles son cargos públicos é hai que destaparlles os trapicheos que teñen.

    Publicado por: A critica é san | 29/05/2007 19:36:14
  • 28. En canto o coméntario que fai arriba "intelixencia",sobre Roberto,non sei quen é nin coñezo se Roberto,pero polo que di o sr Márquez hoxe na prensa,parece que precisaménte non debe de ser únha persoa de fiar,pois Márquez di que únha persoa de ese calibre non a quer o seu lado,i por álgo será cando apárte do alcalde agora añade o nome de Roberto,decindo que nonos quer o seu lado.

    Publicado por: veciño | 29/05/2007 19:44:04
  • 29. Non sei si o tal Roberto é ou non de fiar pero que o Sr. Márquez se descolgue na prensa de hoxe coa declaración de que "sempre fun de esquerdas ainda que estivera cos do PP", é para tirarse ó chan de risa.

    Publicado por: Flipe | 29/05/2007 19:52:18
  • 30. O PEILAN É A MARULA
    XA NON SABEN QUE FACÉR
    PERDERON A MAIORIA
    PERDERON TODO O PODÉR
    MÁIS NON O PERDERON TODO
    QUEDOULLES O SEU QUERER

    Publicado por: Arteixán | 29/05/2007 19:58:22
  • 31. Home...eso de que Marquez sempre foi de esquedas...debe ser verdade...¿ou acaso non foi el un dos famosos transfugas do bloque ao PP fai uns anos?

    A este paso, vamos acadar algun guinnes de "concejal cambiachaquetas" .

    Unha persoa asi so sabe de cartos e poder...e mais ben pouco de "honradez e traballo"...unha pena que o fururo politico de Arteixo ande nesas mans....

    Publicado por: Pobrecito | 29/05/2007 20:22:31
  • 32. 4632 pp+ 1759 del ``pp de terra galega´´ aquel que en su momento fu l el de ``totos´´ = 6391 votos de la derecha
    1295 votos de terra galega que seguramente irían a parar al psoe en otras circunstancias (candidato , campaña etc etc), y parte al BNG
    3.192 DEL PSOE (el peso de las siglas tristemente)+2.292 del bng +1295=6779
    Moucho muy discutible lo de la mayoría de derechas .
    cierto es que la ley o Sistema d'Hondt es el que es , pero esos números son los que son y si a eso le sumas la gente que no va a votar ,mayoritariamente de izquierdas y descontentos ,( porque la derecha es como una empresa y ahí vota todo dios ), quiera o no quiera , es fácil deducir que tú afirmación no es del todo correcta , y que la situación puede dar un vuelco en el futuro pej . Carballo

    Publicado por: 00 | 29/05/2007 20:25:16
  • 33. ARTEIXO É PATÉTICO POLÍTICAMENTE. SOMOS UN POBO DE PATÉTICOS. NON SABEMOS CONSEGUIR O QUE REALMENTE NOS FAI FALLA PARA QUE ESTE POBO FUNCIONE. SINXELAMENTE UN PLAN URBANÍSTICO. PARA PODER TER ESCOLAS, INSTITUTO U PABELLÓN NOVO E ACABAR CO PASTEL DA ESPECULACIÓN URBANÍSTICA E QUE ESTO PASE A UN SEGUNDO PLANO É QUE ASÍ O POBO PODA MEDRAR NOUTROS ASPECTOS.
    EU XA ME RESIGNEI, NON TEMOS NADA QUE FACER, CADA POBO TEN O QUE MERECE.
    PENSO QUE UN GOBERNO DE COALICIÓN DO PSOE E O BNG PODERÍA CONSEGUIR ESTE ASPECTO PRIORITARIO, AÍNDA QUE SÓ FIXERAN ESTO NOS CATRO ANOS XA FARÍAN MÁIS POR ESTE POBO QUE NOS TRINTA ANOS ANTERIORES INDEPENDIENTEMENTE DAS MERDAS DAS SIGLAS.
    PENSO ESTO PORQUE ESTES PARTIDOS PODERÍAN CHEGAR A UN ACORDO PORQUE NON TEÑEN OS INTERESES URBANÍSTICOS QUE TEÑEN OS DE TERRA GALEGA. EN DOCE ANOS ELES E POSE NON FORON CAPACES DE APROBALO E AGORA AMBOS PROMETEN CONSEGUILO.
    O ÚNICO QUE VAN FACER É ENTORPECER COS SEUS INTERESES O DESENRROLO DESTE POBO PERO QUE MÁIS DA SOMOS UN POBO PATÉTICO. PATÉTICO DE VERDADE NON VALE A PENA MOVER UN DEDO POR EL.
    OS VELLOS NON FALLARON A HORA DE VOTAR PERO A XENTE NOVA OU A XENTE QUE TEN ESTE POBO COMO UNHA CIDADE DORMITORIO PASOU DE TODO. ASÍ NOS VAI. AÍNDA QUE A VERDADE QUE VENDO O PANORAMA POLÍTICO QUE TEMOS COMPRENDOOS.
    ARTEIXO SIGUE ASÍ QUE VAMOS BEN. PODERÍAMOS SELO POBO MÁIS FORTE DA CORUÑA, CO POLÍGONO, O PORTO QUE NOS BENEFICIA A NÓS NON A CORUÑA POR MOITO "DA CORUÑA" QUE SEXA PERO NADA EMPEÑAMONOS EN BOTAR A CATRO PERSOAXES CUN MONTÓN DE INTERESES QUE CONTENTAN AS PERSOAS CON CATRO OBRAS OU FAVORES CHAPUCEIROS E MENTRES ELES A PENSAR NO SEU.
    O PLAN URBANÍSTICO É O FUTURO DE ARTEIXO E OS CIDADÁNS NO NO QUEREN VER. POIS NADA CATRO ANIÑOS MÁIS PERDENDO O TEMPO E DESACREDITANDO A LABOR DO BNG OU DO PSOE POR TER A ESTES PERSONAXES ENTORPECENDO UN CAMBIO NECESARIO. PORQUE XA CHEIRABA UN POUCO.CADA CATRO ANOS TIÑAMOS QUE BOTALOS FORA E OUTROS NOVOS.
    É PATÉTICO IR OS MITÍNS E VER A XENTE QUE SÓ PENSA NOS PINCHOS OU NON FAI CASO OU SIMPLEMENTE NON ENTENDEN O QUE LLE ESTÁN A

    Publicado por: ARTEIXO NON CAMBIA | 29/05/2007 21:16:33
  • 34. É PATÉTICO IR OS MITÍNS E VER A XENTE QUE SÓ PENSA NOS PINCHOS OU NON FAI CASO OU SIMPLEMENTE NON ENTENDEN O QUE LLE ESTÁN A DICIR OU NO NO QUERE ENTENDER, QUE VAI CA SÚA IDEA PRECONCEBIDA DE BOTARLLE O PP POR UN NON SEI QUÉ. PORQUE O FILLO TRABALLA EN ALUMAN COMO SE O FOSEN BOTAR SE PERDESE AS ELECCIÓNS OU COMO SE FOSE MARCHAR A FÁBRICA, COMO SE O VOTO NON FOSE SECRETO. AS PROMESAS DOS MITÍNS NAS PARROQUIAS NAS QUE GANAN POR MAIORÍA OS DO PP OU DE TERRA GALEGA E A XENTE APLAUDINDOLLE E SABENDO QUE EN DOCE ANOS NON FIXERON NADA POR TÍ. PERO DA IGUAL A XENTE É ASÍ INCOMPRENSIBLE POR NON DICIR OUTRA COUSA. MEXAN POR ELES E DÍN QUE CHOVE. PATÉTICO. COMO O DE APLAUDIR A POSE CANDO DÍ QUE O URBANISMO E O PLAN VAI A SER OU SEU OBXECTIVO PRIORITARIO, DESPOIS DE DOCE ANOS SEN FACER NADA E AGORA VAI FACELO. E PA TIRARLLE OS CACAHUESES A CABEZA.
    VOTEMOSLLE OS CHARLATÁNS, SEAMOS INMOVILISTAS, PARVOS, MASOCAS. UNS CAMBIAN DE MOZA CADA ANO PERO NON DE CHUPATINTAS CADA CATRO.

    Publicado por: ARTEIXO NON CAMBIA | 29/05/2007 21:20:02
  • 35. a la isabel vilas le va la marcha y le va follar en el monte con camioneros jaja

    Publicado por: jurjur | 30/05/2007 05:22:27
  • 36. A ver como se compoñen e amañan as cousas ... esperemos que cambien algo. Sexa como sexa animar ós que se lles costa acudir as urnas a que o fagan dentro de 4 anos para facer saber a sua opinión e xa veríamos como cambiarían as cousas.

    Publicado por: Transparencia XA | 30/05/2007 17:24:48
  • 37. pose e markez dimision.Son os dous igual de caciques, que deixen gobernar á democracia dunha puta vez!!

    Publicado por: veciño | 31/05/2007 03:18:14
  • 38. Boas. Eu non nacín en Arteixo, pero vivo alí por motivos laboráis dende o 2000. Ademais, e teño que dicir tristemente, durante case un ano e medio traballei para Alumán, nun posto que me daba acceso a certo tipo de información. Teño que dicir que é moi triste que a xente de Arteixo siga apoiando maioritariamente ós que levan governando tanto tempo e que o único que conseguiron foi que Arteixo se vaia quedando atrás cada vez mais, con respecto ó resto de concellos. Sen embargo, o patrimonio de Don Manoel e o seu séquito medra e medra a un ritmo que vai camiño de ser o irmán pequeno de Amancio. Ainda que Alumán nestes intres sexa un punto de referencia no patromonio desa personaxe, podría irse ó pique e a el non lle supondría económicamente problema algún (de feito tal e como xestionan o grupo de empresas, e co persoal que o fan, non me extrañaría que non durase moito).

    De todos xeitos, penso que cada pobo é responsable dos seus políticos, e desgraciadamente coñezo a moita xente de Arteixo que nestas pasadas eleccións votaron por Don Manoel, e non só vellos.

    Pacte quen pacte e ocorra o que ocorra, a tenor dos resultados electorais, dudo moito que nos próximos 4 años Arteixo escomence a recuperar o perdido frente a outros concellos similares (Arteixo é o cuarto concello de Galicia con maior número de votantes, despois das 7 cidades galegas). A esperar de brazos cruzados outros 4 anos.

    Triste, moi triste.

    Publicado por: porri | 31/05/2007 09:36:12
  • 39. eu, tamen traballei en aluman, xa fai moitos anos, e a verda e que me da pena saber estas cousas, daquela, era boa empresa, e Pose un bo jefe, sempre moi atento e respetuoso cos seus empleados,o unico malo que habia era o seu segundo que agora non esta, en fin mellor nin nombralo, que segun dicen as malas lenguas foi o artifice das famosas fotos...... en canto o tema politico.... Arteixo foi asi sempre... estubemos gobernados por caciques,venideros e demais, e por desgracia seguira sendo asi, como ben pasando desde fai moitos anos atras. Temos suficiente riqueza como para beneficiarnos todos os Arteixans, empezando por postos de traballo e demais, pero eso queda pos mais listos e chupons... COMO SEMPRE.

    Publicado por: 24107 | 31/05/2007 09:54:42
  • 40. Que razón tendes,a desgracia de Arteixo,foi sempre ou case sempre estár gobernado por xente de fora,Pose,Isabel Vila,Márquez,agora ese tal Roberto,que nin siquera en arteixo víve,persoas todas que arerrizaron en Arteixo co cú o aire i que en poucos anos,os seus patrimonios alcanzaron cotas insospeitadasí que a inmensa maioria de quen os votou nin siquera sabe,o cariño que esta xente venideira arribista do podér ten por Arteixo,non é ningún,i parece que os arteixáns aínda agora despois de todo o vivido i os multiples escandalos,non espabilou i votou máis do mesmo,seria únha vergoña que volvesen a gobernar os mesmos que deixaron Arteixo,roubado é expoliado áte a saciedad,póis si Márquez goberna a casa consistorial seguira sendo a coba de ali baba,os ladróns non sei si serán cuarenta,pero coa xente que leva orredor del chegan a bondo,dame pena ver como o meu Arteixo vai a seguir mangoneado por iste fato de ladróns.

    Publicado por: Arteixán | 31/05/2007 10:49:19
  • 41. yo solo espero que TG y sus representantes sean capaces de cumplir todo lo que fueron prometiendo por lañas y armentón. veremos unas bonitas casas y urbanizaciones en la zona.
    A si os dariais cuenta que "otro vendrá que bueno me hará" y eso si es triste, si despues de todo llegamos a echar de menos al anterior alcalde.

    Publicado por: yo misma | 31/05/2007 11:21:58
  • 42. !!Botar de menos,seguro que nin o botan na súa casa,xa sabemos quen son Terra Galega,gobernaron con el i sabian tanto como el dos séus sucios negocios,pero estou seguro que calquér persoa o fara millor que el,en canto o de Armentón todo foron promesas de Torres para acadár o voto dos veciños,a dia de hoxe xa nin de eles se acorda, oque lle interesa son os seus negocios urbanisticos,é penoso pensar que esta chusma de Terra Galega,poidan entrar no goberno de Arteixo,Pilar Souto non deberia de pactar con eles baixo ningún concepto,póis por encima de todo está a dignidade das persoas,i baixo o meu punto de vista é preferible seguir na oposición con dignidade que,gobernar con quen dentro de unhos meses xa estara pensando en dacerrle únha moción de censura para botalá a rua,Márquez quere a alcaldia de Arteixo i o precio non lle vai a importar,si dende o Psoe son intelixentes non pactarian con quen xa ten a experiencia da compravenda i o tránsfugismo,así que eu no séu sitio aplicaria o refrán !Cando as barbas do vaciño vexas pelar pon as tuas Pilar Souto a remollar.

    Publicado por: Arteixán | 31/05/2007 12:41:36
  • 43. pero quen son estes de Terra Galega, que noxo, sei que hai que respectar o que se vota mais canta a cultura política de Arteixo, esto o que demostra e que canto máis ruín, máis cara teñas e mais se rían de nós mellores resultados terás, xa se sabe a xente éche o que quere que todo siga estando manexado por catro sinvergonzas que xa levan cantos anos ríndose de nós, asco é o que me da...

    Publicado por: de coña | 31/05/2007 13:50:51
  • 44. sabedes o que espero eu que o BNG non pacte con ninguén, eso si sería coherencia, aguantade que xa chegará o voso momento.por certo eso das casas e as urbanizacións sabe alguén nos terreos de quen???

    Publicado por: dixen | 31/05/2007 16:01:53
  • 45. Pois eu tamén espero iso mesmo, pero pareceme que non van por aí as cousas, dado que todo deus fala de tripartito. Iso non beneficia máis que a Márquez e compaña.

    Publicado por: tedesoquemerecedes | 31/05/2007 19:17:00
  • 46. yo os hago una apuesta, habra tripartito pero los plenos seran apoyados por psoe+bng+ 1 de tg y 4 astenciones, 8 encontra del pp.
    es una manera que tendrá marquez de decir "cuando me de la gana cambio el voto".
    Antes de marchar del pp ya le habia hecho lo mismo al bng y no creo que esta vez sea diferente.

    Publicado por: yo misma | 31/05/2007 19:41:08
  • 47. y en tg no ha sido solo marquez el que ha bailado mas veces de partido, juanchu, ha estado ya en los cuatro.
    A mi me parece de coña.
    Dicen que van por libre, pero parece mas que estan con quien pueda subir para sacar tajada.

    Publicado por: yo misma | 31/05/2007 19:43:23
  • 48. Eso si que é ter as ideas claras...o "ser de esquerdas de toda a vida"...nada mellor que pasar por todolos partidos...para ver si sentes "rechazo"...jajajaja

    Se Castelao levantase a cabeza...ainda faria unhas cantas caricaturas en Arteixo...;)

    Publicado por: Lariqueiro | 31/05/2007 21:25:29
  • 49. Tamen hai quen di que se o BNG se atrevería a pactar co PP. Se iso fose certo creo que son capaz ata de cambiar de concello.
    Esperemos que se o final temos tripartito, o Marquez ese "marque" a diferencia entre o seu antes e o agora.

    Publicado por: Transparencia XA | 31/05/2007 22:06:48
  • 50. A mi con tal de librarme de Pose ya todo me da igual. De todas formas no soy capaz de entender como se puede seguir votando al PP y a sus "secuaces" (vease Marquez) en sitios donde en todos estos años no se ha hecho NADA DE NADA. Y no olvidemos que el de TG era concejal de obras. Con todo lo que ha llovido sobre todo en estos últimos meses esperaba más de estas elecciones, empiezo a pensar si no tenia razon todo el que me decía que aqui no mereceria la pena luchar para cambiar las cosas porque la gente no quiere cambiarlas. Mucha boca y al final donde hay que demostrar ya vemos lo que pasa

    Publicado por: salomé da torre | 05/06/2007 18:13:06
  • 51. Pois si que tes razón Salomé,si non míra a quen votaron,máis do mesmo,póis míra por exemplo os de solymar,despóis de todo o que lles fíxo,é aínda o volveron a votár,o que me queda que pensar,é que esa xente non merecia nin merece que a oposición mova un dedo por eles,póis penso que é perdér o tempo con quen non aprecia o bon..,está visto que a mel non está feita pára a boca do asno.

    Publicado por: Teresa do Riveiro | 05/06/2007 18:37:53
  • 52. Vai rañala ..., Teresa . En Sol Y Mar os únicos que traballaron foron os veciños, que aquí os políticos moito de boquilla e de traballar nin dios. Se algo se move é polo que empuxan algúns, máis decentes e desinteresados que os sinvergonzas que representan a TÓDOLOS partidos nesta lexislatura.
    Cala a boca e vai joder a outro lado. ¡ostia, é que ata a pacencia se acaba ás veces !

    Publicado por: Para a do RiBeiro | 05/06/2007 19:58:05
  • 53. A rañala vaite ti,non sei quen eres nin me importa,pero dende logo o que si sei é que eres un perfecto maleducado/a,é si se picas,será por que allos comes,os de solymar mal que vos pese,tedes o que merecedes,seguide con Pose,que en realidade foi quen vos solucionou o tema,i volo vai a seguir solucionando,dende logo polos votos que Pose recibiu está claro que confiades na súa labor en pro das famosas liñas,é a min pareceme ben que cada quen vóte a quen queira,pero o que non podedes facér despóis do que pasou o vintesete ir a pedirlle nada a oposición,poís Pose é o voso lider,así que aliñade a ensalada entre vos é Pose,é comede as liñas entre todos..QUE VOS APROVEITE.

    Publicado por: Teresa do Riveiro | 06/06/2007 09:39:56
  • 54. Non se pode ser máis imbécil nin practicando toda a vida .
    As túas conclusións son tan intelixentes coma as dun neno de teta, da mágoa ver as argumentacións dalgunhas.
    Pero a culpa é miña por ter en conta as miserias que escriben algunhas.

    Publicado por: Para a do RiBeiro | 07/06/2007 01:36:34

Publicar un comentario

Puedes realizar comentarios utilizando tu nombre de usuario y contraseña. Si aún no tienes un nombre de usuario y contraseña, pincha aquí para registrarte en Cuadernos Ciudadanos.



Recuperar contraseña



 


authimage


(Fijar cookies para el nombre, email & url)

Valid XHTML 1.0
Valid CSS
Algunos derechos reservados
Derechos reservados