Castellano Galego
Vamos a ver, chaval... mira unha cousiña: para falar das festas de Uxes primeiro tes que lava-la boca. Porque de resucitar non necesitan nada, e senon mira o cartel de orquestas que ten nestes últimos anos: todas punteiras. E ate o de agora non escoitei a ningún veciño queixarse nin da cuota, nin da organización das festas. Porque aquí todo o mundo sabe o que jode e o que queima estar todo un ano nunha comisión de festas, pedindo cartos polas portas, ás empresas, contratando orquestas, atendendo o bochinche... para que despois veñan catro gilipollas a criticar decindo que "vaia merda de festas" ou "podíanas facer doutra maneira" e tonterías así. Eso sempre o di xente que non sabe o que é estar pelexando porque a festa do seu pobo saia adiante.
Falar de cántas cousas se poderían facer con 100.000 euros e criticar o que se fai no Concello é o mesmo que dicirlle a Gelo que o que se poderían facer cos 180.000 euros que custou a estatua do Che Guevara na rotonda de Nirvana. En definitiva, demagoxia barata. Pero barata, moi barata...
O que non creo é que a maioría da poboación de Arteixo (e se non proba a facer unha enquisa) estea en desacordo coas festas, todo o contrario. O que pasa é que sempre ten que haber alguén que mexe fora da taza. Porque como di o refraneiro popular, nunca chove a gusto de todos... pero polo pouco que sei da xente deste Concello é que cando chega o verán, o que queren é ir ás festas, ve-las orquestas, disfrutar dalgún concerto interesante (queiras que non, Bustamante vai atraer a bastante xente, cousa que agradecerán os hostaleiros de Arteixo) e en definitiva pasalo ben nas atraccións e disfrutar de tódalas actividades programadas.
Non vou analiza-las festas dende a óptica dun color político, porque se tivese basarme niso, xa non lle falaría a Galloso por ser do PP (bueno, agora de TEGA) porque eu son de todo menos do PP. Pero non me parece que fixera un mal traballo. Evidentemente sempre hai un montón de cousas que se poden mellorar, pero amigo Oscar, eu creo que o que quere a xente precisamente é panes et circus. Verbena e bochinche.
O mellor é que eu non estou ó teu nivel intelectual, para ver mais aló de orquestas, concertos de Bustamante e o Saltamontes... pero son tan arteixán coma ti. E resulta que é o que quero para as festas do meu concello. E para as festas de Uxes, que para eso son nado alí. Para mais señas, na aldea de Souto. Por eso me desagrada tanto ver o nome da miña aldea ligado ó teu. Porque ti non eres "de Souto". De Souto son eu. ¿Entendiches?
Sinto non saber tanto de cultura e de poesía... pero non cambiaría por ningún dos teus recitais de pseudo-cultura unha noite nas festas de Uxes, escoitando á Panorama, ou á París, ou á Olympus... e tratando de levar a algunha moza entre unha leira de millo...
1. Este post recórdame, con todos os respectos, eh avelasvir?, ás festas de Axterix e Obélix: Todo o pobo contento ,disfrutando do xabaril e da festa, e o bardo Asuranceturix, na casiña da súa árbore, preso e coa boca pechada... por pelma.
Bueno que disfrutedes do San Roque non? porque o Espíritu Santo xa pasou, leves ou non leves a ningunha moza a unha leira de millo (se a levas mellor para os dous)
2. Bueno co de pan e circus é certo, ten un punto de razón...o resto dos puntos suspensivos quítanlla de todo. Das festas populares ..."de pobo"...saíron contos tan fermosos coma Sabela ou Peito de lobo, de Castelao. Saíron cantigas, bailes e músicas, e sobre todo, a satisfacción da xente que traballaba de ter un día ó ano, ou uns días para aparcar un pouco o seu traballo e divertirse en conxunto. Pero claro, o feito de estar en contacto permanente coas musas non permite ver estas realidades.
3. Si, xa sei que me puxen un pouco bucólico-pastoril, pero vexo que entendiches perfectamente a ónde quería chegar...
O de levar as mozas entre o millo, é máis unha fantasía adolescente que realidade... pero bueno, téñense dado casos ¿eh?
Gracias por aparecerte por aquí, L_DEL_J
4. Que coñó vai a saber ese petardo nin o que son as festas de Arteixo,nin o que e o noso concello..,iste adoutrinado da folla parroquial o unico que fai e enchér de merda os blogs.Non se pode ser máis tonto nin máis imbecil que iste suxeto.I dende eiqui iste imbecil pretende descalificar as festas do Apostolo,que a xente non vaia a elas..,i que acudan os seus"recitais de la palabra"sinceiramnete..non e máis tonto porque non entrena.
5. tranquilo Arteixán que inda che ha dar algo, ten que haber de todo neste mundo e ti sabelo, non che falta razón, xa ves que cando a tes doucha, pero tampouco vaga a pena tanto calificativo home, que o rapaz xa non ha ser quen de opinar nada mais, e eso tampouco e bo, ten que haber de todo na viña do Señor
6. Non, gracias a tí polo blog, por defender as túas festas, as túas raíces (facíades os do Souto unhas coplas de Antroido fantásticas) e en canto ó da leira de millo, até Rosalía falaba dos camiñiños antre o millo, adiós para sempre adiós...(se as leiras falasen!!!)
7. Tes razón, L_DEL_J cando falas daquelas coplas do antroido, máis ben, do testamento do antroido que se lia en Souto hai xa ben anos. De todo eso eran argallantes Nito e Ignacio, dous ilutres festixeiros de Souto, acompañados na sombra por Baldomero de Loureda.
Ai, si eu falara deses antroidos...
Polo demáis, tedes bastante razón tanto Yoli coma Arteixán (ainda que de ideas políticas opostas) en defender as festas. Eso sí, tamén coido que non é preciso tanto insulto. Ti sabes coma min, Arteixán, que o elemento descalifícase el soiño, e que todo o mundo vai vendo quén é.
8. Me temo que debes voltar a leer paseniñamente o meu articulo sobre as festas. non critico as festas de Uxes as que tiven o inmenso pracer de asistir. lamento que non comprendeses o que redacto no meu humilde articulo. non precisa aclaración algunha ... só precisa que o leades con calma e comprensión. pido só un reparto xusto, pido seriedade e pido transparencia .... nada máis !!!!
un saúdo amigos.
9. jaque: panes et circus
----------------------------------------
sete orquestas e David Bustamante
"Panes et circus" foi unha gran frase de Xulio César cando respostou a pregunta ¿como manter en silenzo e calma o pobo cando ti nos faltes, César ? Panes: pan, Polígonos; e Circus: circos, Festas. Con esas dúas cousiñas o pobo xa esta calmado. A política en esencia, abofé, mantívose inalterábel durante os últimos dous mil anos e polo que podemos adiviñar sigue centrando os seus maiores investimentos na Fórmula Máxica do gran Emperador César.
¡¡¡¡¡ 100.000 euros !!!! ...... ardidos no lume innecesario dos presupostos vergonzosos dos festexos para a nosa vila. Mentres Loureda tivo que amañarse co dúo Omega e moitos lares quedarán sen festa e outras parroquias terán que esforzarse para recadar fondos, o centro neurálxico poderá fumarse o ancho do presuposto meirande na lene vitoria de catro días de festa gardados todo o ano na memoria colectiva dun pobo cego, mudo e .... xordo.
Co diñeiro disposto para pagar os servizos de David poderiase facer unha festa digna en Sorrizo, resucitar as grandes festas de Uxes, levar canto menos unha orquesta mínima para Morás ou facer verbena onde fai tempo que non a poden ter, por desgraza.
Nalgúns eidos da nosa vila deberíamos canto menos sinalizar carretera só para tractores, absteñanse turismos ou unha sinal que indique zona esquecida polo concello.
Tamén sería moi importante subencionar: os medios de comunicación local no canto de ignoralos ou atacalos dalgunha forma (presuntamente), pois son a esperanza de progreso, a voz no silenzo, o nexo entre o pobo e a realidade do seu eido ; investir unha milésima parte do diñeiro nunha escolma poética que recolla a todos os numerosos autores do noso concello no canto de non os recibir xamáis, ignoralos e apoiar só os venideros que só queren a nosa vila polos seus frios cheques ; porque a concelleira de cultura de Laracha ou o de Cabana entre outros Concellos próximos non só nos atenden sen previa cita senón que se comportan amablemente e
10. Algún deberia leer supondo que saiba facelo.. un chisco de historia..,que si de poesia non ten pajoteira idea de historia aínda menos...A frase panes et circus,ou pan e circo,non foi frase de Xulio Cesár senón dun poeta romano si mal non lembro chamado Xuvenal,aló polos albores do seculo I..,Xulio Cesár i algún que outro emperador romano o que fixeron foi levala a práctica regalandolle a plebe chuscos de pan i entradas pra poder ir o circo.Eiqui algún o circo xa o montou foi tempo,caeulle a lona na cachola i agora non sabe saír do paso.
¿Medios locais?...en Arteixo non existen,si acaso unha mérda de Periodico teledirixido,en vias de extinción donde escriben adilateres pepeiros i algún que outro gilipolllas extraviado.
11. El circo lo hacen el tontilandia soutin y su angelical profesora,la directora de la hoja parroquial de arteixo.La directora dirige a soutin el tontin y el monin de feria recita según le manda la directora,jajajajajajajajajajajajajaja
12. Oscar estas como unha cabra loca.
13. por favor, avelasvir, xa sei que non é de recibo o eliminar mensaxes nos blogs -eu, polo menos, non o fago- pero é que hai cousas que non teñen perdón de dios... borra a parida esta do tonto do cú de cabana de bergantiños. Xa abonda ter que velo na portada dúas veces, coma que aínda encima o teñas ti eiquí exposto.
que poña a súa merda no seu blog, que non admite comentarios. que non poña máis comentarios. Se el fai censura, os demáis temos que censuralo.
grazas e noraboa polo caderno. Sempre propós temas interesantes.
14. Cabana de Bergantiños ten un ilustre poeta,
chamado Oscar de Souto.
15. Si, un xenio que non admite comentarios no seu caderno,pero quere opinar no dos demais.
Cordura e decencia, Oscar Souto
16. Estimado Oscar; creo que xa quedou bastante claro que non eres ben recibido por estos lares, por facer demagoxia cos teus cadernos insultando á intelixencia dos arteixáns, por preferir gastar 100.000€ en 7 orquestas e David Bustamante, no canto de facer recitais de poesía e festas da palabra.
Deberías ser máis democrático e permitir comentarios no teu caderno, igual que fago eu. Hai que saber aceptalas críticas, e aprender delas.
Non me importa que critiques a miña escasa entendedeira, que non pasou do bachiller... non teño tanta cabeza como para compor poesías tan bonitas como as túas...
17. Oscar de Souto: Viva a demagoxia (ainda que sexa con rima). Nin 7 orquestras nin DB nin festas en Uxes nin subención á prensa local, escolma poética, etc...., mellor gastamolo todo en acabar coa fame no mundo, a loita contra o cancro, etc...
18. yo no entiendo mucho, pero creo que a Oscar algo de razón no le falta, las fiestas estan bien, claro que si, pero parece que este gobierno está usando la faceta de entretener al pueblo con magestuosas fiestas para que la gente no hable de las demás carencias. Supongo que es un poco lo que este chico querría decir con su texto, y a mi si me lo parece, porque es el mismo sistema que se usa a nivel nacional, cegados por la euforia deportiva y el triunfalismo deportivo se esconde un problema económico al que no plantean solución, realmente el pueblo no ha cambiado nada en 2.000 años, cualquier entretenimiento es bueno para que no centremos nuestra atención en las carencias reales e importantes, todo mientras se tiene algo de pan ,claro, cuando empieza a faltar el pan entonces vendran huelgas generales e indignaciónes multitudinarias, pero mientras eso no pase, A VIVIR QUE SON DOS DIAS. Buena fiesta de mayores, buena fiesta del orgullo, buena fiesta 1900, buenas fiestas del santiago, de otra cosa no, pero fiestas tenemos unas pocas y todas las han llevado bien, por eso pregunto ¿hay algo más que fiestas en estos 14 meses? por eso creo que a Oscar un poquito de razón hay que darle, aunque tendría que dejar hablar en su blog de esto, pero hablar no insultarle como se hace.
19. Lo que resulta evidente,es que a los populares de Arteixo nada les vale,boicotean vergonzosamente los presupuestos,y ahóra critican al concelleiro de fiestas Gayoso por gastar dinero en una actuación estelar en las fiestas del Apostol.El año pasado los populares con el sr Pose al frente criticaron al actual gobierno por quedar Arteixo sin actuación estelar.Veinte dias escasos en el poder,hicieron imposible traer una actuación estelar y poder contratar las mejores orquestas del momento.Aún así los populares y el sr Pose que se fué sin dejar contratado nada,tuvieron la desfachatez de criticar la gestión de un gobierno que apenas llevaba quince dias en el poder.El concelleiro de fiestas Gayoso que para los populares ahóra todo lo hace mal,(mientras estuvo a lado de Pose todo lo hacia de maravilla)!que casualidad.Y para colmo de colmos ahóra los populares incluso parece les molesta el que España haya ganado la eurocopa!Ah no,no puede ser que España gane la eurocopa con ZP gobernando.Y que Nadal gane Winblendon,y que desde que ZP gobierna nuestros deportistas están rindiendo y ganandolo todo.Srs peperos/as por favor dejen ustedes de criticar,y hagan oposición,dado que la única oposición seria que ahóra mismo existe en Arteixo es la del BNG,aprendan ustedes un poquito de los nacionalistas,dejen de mentir y guardense su prepotencia,o mucho me temo acabarán perpetuandose en la oposición.
20. viva la vida loca! acertaches de pleno: ese era o transfondo real do artículo "panes et circus" no que propoño que 180.000 euros fannos demasiada falla para outras moitas cousas ... pero .... con eso non sentencio que a festa este mal ou que a de Uxes non me guste ..... todo o contrario. De todas formas admito as críticas e tomo nota de todas elas. O que non admito son as amiazas, as calumnias e os ataques esaxerados a Isabel do noso querido periódico ....
21. Óscar de Souto non é empleado do periódico e ninguén di o que debe pensar e/ou opinar.
que sexa un humanista-guevarista
a-político e libre-pensador exemplar e poda publicar puntualmente algún poema no "Periódico de Arteixo" só indica que é un medio de comunicación plural e aberto a tod@s. Outra cousa é que a algún lle moleste que exista liberdade de prensa .... todos sabemos que eso é perigosísimo para os políticos. Non ter este medio controlado e censurado pode causarlles problemas gordos a máis de un .... por iso é mellor (presuntamente ou imaxinariamente) atacar, amiazar e calumniar a todo aquel que libremente colabore con el. Lamentable.
22. avelasvir estando al frente de un negocio público no deberias hacer esto. asi te va ..... a todas horas vacio. a si te va ............ a velas vir .......
23. os meus cadernos culturais son só para espoñer poemas e novas culturais.
despois de leer algún dos vosos comentarios nos que agachados nun nome falso calumniades, amiazades e descalificades creo que non é nada interesante que unha xanela coma cidadans que e vista en todo o planeta poda difundir o peor que ten Arteixo.
cobardía dixital .... diria eu.
Cecáis a maior pena é que moitos dos que calumnian agochados coma ratas tras un falso nome, tan falso coma eles mesmos, non acude a ningún acto cultural e só se deixa ver polo seu agocho diante e detras da barra dun "tuburio".
Na miña carpeta podo, debo e quero decir, poñer, quitar e refacer o que eu desexe ..... ¡¡¡¡¡¡ LIBREMENTE !!!!!!
24. Eres un genio iluso si crees que en nuetra villa hay libertad. no me extraña nadita que tu ingenuidad choque con esta gentuza..... pero es interesante que sigas dandonos tu punto de vista tan particular. como poeta eres el mejor que ha tenido esta aldeita
25. Mezclades a velocidade co tociño. Eu non son do P.P., nin do P.S.dG, nin do B.N.G ....., nin do Periódico de Arteixo, ..... , solo son un humilde afeccinado a poesía e a libre-expresión. Só eso.
A poesía e os artículos de opinión non son política ..... non, envidia popular, arteixan, Angeles, Curu, Palom, Jac , e navegantes .... non !!!!
26. Para que vos quede claro... eu non estou ó frente de ningún negocio como dixo alguén que firmou no meu nome.
Segundo, non vou borrar comentarios simplemente porque haxa xente tan imbecil que queira suplantar a miña identidade, e que segue a confundirme con unha persoa que non ten nada que ver comigo.
Terceiro; eu non ameazo a ninguén, Oscar de Souto. Simplemente non quero que digas que as festas de Uxes necesitan ser resucitadas porque están a pleno rendemento.
Cuarto; non calumnio a ninguén agochado baixo un falso nome. A Velas Vir é un xenuino arteixán de pro, descontento con moitas cousas que ve, e por iso expón o que pensa, tentando abrir liñas de debate. Pero agradeceríavos a todos que conservásemos un pouco de cordura, e sobre todo de educación e respeto polos demáis. Incluido por Oscar de Souto, un home que suscita polémicas neste concello...
27. Un pouco de paz por favor, para A velas Vir, non creo que oscar se referise a ti concretamento co dos insultos, ameazas e demais, se non a todos os que se adicaron a insultalo diariamente nos blogs, que esto xa ven de largo, a pena e que cada vez resulta mais dificil falar nestes blogs porque hay xente que para facerse oir non sabe dialogar, so pensa que pode facelo ultraxando a todo o que pensa distinto e eso di moito da xente deste concello, polo xeral suelen facer todo tipo de descalificacións e fais dificil unha conversa ou debate razonado.É unha verdadeira pena.
28. Decir que o Periodico de Arteixo e un medio plural aberto a todos,ten guasa.Fai máis de un ano que non o leo,pero dende logo a min polos contidos non mo parecia.Non me extraña que según din xa estea en quiebra;non coñezo o poeta,pero o feito de non deixar opinar nos seus blogs,penso non o beneficia en nada,o sentir democrata do poeta queda en entredito.
29. Non me extraña que o pobre rapaz non deixe comentar no seu blog, porque hai xente que solo se dedica a insultalo e descalificalo; eso tamén farta un pouco, imaxino...
Tamén a min me molesta que me confundan con yoli, que me insulten, e que digan que si son un facha, e máis cousas que escriben por aquí. Pero qué lle vas facer, xente intolerante e con poucos moidais hainos en tódolos lados...
30. Es una pena que el pp dirija y manipule los blogs.El pp en Arteixo siempre dejó huella de corrupción antes de Pose con Pose,y despues de Pose.La peor corrución fué practica por los populares incluso mucho antes.
31. jajajajaja, coño despues de todos los insultos que hay en estos blogs hacia el pp y sus peperos que digas que ellos manipulan los blogs, más que manipulación sería una gilipollez pues todos los comentarios son para echarle mierda encima, no veo la manipulación, no hay ni un solo blog con un argumentario de centro-derecha y cuando lo hay se bombardea sin argumentos y con insultos, creo que no es el pp el que manipula, pero Luisa si tu lo ves así pues nada mujer a seguir siendo manipulados por el pp.
32. Para que vos quede claro... eu non estou ó frente de ningún negocio como dixo alguén que firmou no meu nome.
Segundo, non vou borrar comentarios simplemente porque haxa xente tan imbecil que queira suplantar a miña identidade, e que segue a confundirme con unha persoa que non ten nada que ver comigo.
Terceiro; eu non ameazo a ninguén, Oscar de Souto. Simplemente non quero que digas que as festas de Uxes necesitan ser resucitadas porque están a pleno rendemento.
Cuarto; non calumnio a ninguén agochado baixo un falso nome. A Velas Vir é un xenuino arteixán de pro, descontento con moitas cousas que ve, e por iso expón o que pensa, tentando abrir liñas de debate. Pero agradeceríavos a todos que conservásemos un pouco de cordura, e sobre todo de educación e respeto polos demáis. Incluido por Oscar de Souto, un home que suscita polémicas neste concello...
A Velas Vir - 10/07, 09:36
- Ante este comentario desexo aclarar que eu non acusei a velas vir de ser este ou este outro en ningún momento nin me parece adecuado insultar a alguén ocultando de forma cobarde o nome.
- Tamén aclaro que as festas de Uxes gustaronme moito e ademáis dei a miña noraboa en persoa a varios membros da comisión de festas .... o tema do artículo non é que pida máis para Uxes ou que non me gustaran as festas de este ano o tema é o que precisa o pobo e non se lle da aida que sexa de seu, .... , o tema é decir o que esta mal e deixalo caer para que o meditedes .... o que esta mal só dende o meu punto de vista. É normal que non todo o mundo este dacordo .... lóxico ..... pero abofé que
33. .... pero abofé que non é de recibo insultar a alguén só por que entre en cidadans e opine. ¿non credes?
34. El poeta tampoco es tan mala persona como lo pintan,deberiais darle una oportunidad,cometio errores como todos alguna vez hemos cometido.Entiendo que el hecho de no permitir entradas en sus blogs le perjudica,y seguro que si lo permitiese pidiendo disculpas más de uno sabria aceptarlas.Asimismo seria bueno que pidiese disculpas a los dueños del Rincón Habanero,por las critica injustificada que recibieron.Por lo demas simplemente decir,que reine la paz,en la tierra y en los blogs cidadáns de Arteixo tambien.AMÉN
35. Decir que o Periodico de Arteixo e un medio plural aberto a todos,ten guasa.Fai máis de un ano que non o leo,pero dende logo a min polos contidos non mo parecia.Non me extraña que según din xa estea en quiebra;non coñezo o poeta,pero o feito de non deixar opinar nos seus blogs,penso non o beneficia en nada,o sentir democrata do poeta queda en entredito.
Xaquin V. - 10/07, 10:30
- debo respostar a este comentario amigo Joaquin.
Tomome a licenza de invitarte a que un día te pases pola sede do periódico de Arteixo que está moi preto do famoso local "As Pozas" na rúa Reconquista e lle solicites a claquera membro de redacción unha entrevista ou que lle achegues un artículo de opinión ou un texto literario .... douche a miña palabra que é o meu ben máis prezado que te recibirán con moita educación e agarimo e non che preguntarán se eres dun partido ou outro ou dunha relixión ou outra.... garantizoo !!!!!! por eso sentenzo que é un medio plural subencionado só polo pobo .... eso de que é un medio do PP ou que o dirixe M. Pose ademáis de ser unha calumnia absurda é unha lenda urbana sen sentido. Esta subencionado polo pobo .... polas empresas que se publicitan e non esta en declibe senón todo o contrario ..... nova radio, maior tirada, funciona xa como editorial independente e medra, medra e medra ..... e nunca xamáis desaparecerá ..... porque o pobo desexao e asi o quere .....
36. - no tema de pechar a miña carpeta a comentarios repito unha e outra vez que cidadans vese en toda galiza e en todo o planeta polo que non sería lóxico que nunha carpeta cultural creada para difundir os meus poemas e as miñas inquietudes permitise calumnias, insultos e amiazas ..... a liberdade non é iso .... non. A democracia e a liberdade terminan cando se fastidia a un terceiro .... recordoche, amigi Xoaquin, que na miña carpeta amiazouseme de morte, insultóuseme gravemente, faltouselle o respeto a moita xente cun claro marco de ordinaried e ata se soltaron calumnias fortísimas contra políticos de Arteixo que en realidade non merecian tal cousa .... eso non é democracia .... eso é unha vergonza para Arteixo, para Europa Press e para todos nós. ¿non creedes?
37. Es una pena que el pp dirija y manipule los blogs.El pp en Arteixo siempre dejó huella de corrupción antes de Pose con Pose,y despues de Pose.La peor corrución fué practica por los populares incluso mucho antes.
Luisa. - 10/07, 10:58
- non sei responder moi ben a este comentario porque eu de política non teño nin idea e non sei se PP fixo esto ou o outro ..... pero garantizoche que eu polo menos non son nin serei nunca do PP nin creo que chegue a ser de ningún outro partido .... a miña loita é co pobo, coa poesía, coa literatura e coa expresión .... decir o que acontece .... con educación sempre !!!!!! e penso eu tamén que moitos dos que comentan cousiñas por aqui tampouco son do PP .... máis ben penso que estan algo lonxe de ese punto .... no podo garantizar porque só sei 7 nomes e apelidos que coinciden con 7 apodos .... non estou o tanto de todos.
38. El poeta tampoco es tan mala persona como lo pintan,deberiais darle una oportunidad,cometio errores como todos alguna vez hemos cometido.Entiendo que el hecho de no permitir entradas en sus blogs le perjudica,y seguro que si lo permitiese pidiendo disculpas más de uno sabria aceptarlas.Asimismo seria bueno que pidiese disculpas a los dueños del Rincón Habanero,por las critica injustificada que recibieron.Por lo demas simplemente decir,que reine la paz,en la tierra y en los blogs cidadáns de Arteixo tambien.AMÉN
PEACE - 10/07, 18:08
_ a este comentario debo indicar que creo oportuno falar con vós na rúa e nestas carpetas tan amenas e instructivas .... pero as miñas carpetas culturais non me pegan con comentarios no pé de páxina e como eu son dono e señor delas fago lóxicamente o que máis me agrada nelas .... gustanme máis desta forma pois eu leo os vosos comentarios sempre no resto de carpetas e cecáis son eu fan de cada un de vós e non vos fans dun afeccionado tolo e iluso coma min.
- no tema Rincón Habanero debo voltar a puntualizar que non hai ningún problema entre este local e a miña persoa.... admiro a Jacinto, o mellor chef de Arteixo e a Saroné, a nena máis lene e bonita de todo Cuba. Tivemos un leve desacordo co tema dun recital o que non poidemos chegar a un acordo e nunha ocasión colguei unha cousa na súa carpeta como comentario cando tiña que colgala na miña e punto ... un grave erro .... Jacinto non lle dou demasiada importancia .... Saro meteume unha bronca .... pedinlle perdón ... aceptou as miñas desculpas e acabouse ... punto e final. É máis .... recomendovos que probedes a ir cear un día o Habanero (enfrente da Casa do Concello) e poidades ter claro que é sen dúbida o mellor local do noso Concello (único e irrepetíbel)
39. Oscarin,el periodico de Arteixo te lo metes por el culo,o por donde mejor creas conveniente.Tu no eres del pp del papá ni del pupú,tu lo que eres es tonto del culo.
40. - este, por exemplo, sería un comentario dunha persoa ordinaria e grosera que a min polo menos dame moita vergonza allea ter exposto na miña carpeta na que entra xente de Arteixo, Bergantiños, A Coruña e moitos outros lares ... for example :
por favor, avelasvir, xa sei que non é de recibo o eliminar mensaxes nos blogs -eu, polo menos, non o fago- pero é que hai cousas que non teñen perdón de dios... borra a parida esta do tonto do cú de cabana de bergantiños. Xa abonda ter que velo na portada dúas veces, coma que aínda encima o teñas ti eiquí exposto.
que poña a súa merda no seu blog, que non admite comentarios. que non poña máis comentarios. Se el fai censura, os demáis temos que censuralo.
grazas e noraboa polo caderno. Sempre propós temas interesantes.
tren conexión souto-pastoriza - 08/07, 19:23
- este é un bon exemplo de como alguén para expoñer unha idea nimia e sinxela pecisa de forma indispensábel insultar ordinariamente e ocultro tras un nome inexistente.... ¿non credes que esto é moi vergonzoso para un lar tan aberto como é o noso fermoso eido?
41. !que pesadilla de tio,no permite a nadie entrar en sus vomitivos blogs,y acude a llenar de mierda los demas.Por favor pido borren los comentarios de este gilipollas.
42. !que pesadila de tio,no permite a nadie entrar en sus vomitivos blogs,y acude a llenar de mierdalos demas.Por favor pido borren los comentarios de este gilipollas.
43. Repeticiooooooooooooooooooooooooón,
44. Un reloj para,si no se le da cuerda.
45.
Concello de Cabana de Bergantiños
A Carballa, s/n. Cesullas
15.115 Cabana de Bergantiños (A Coruña)
Tel. 981 754 020 • FAX. 981 754 229
www.concello-cabana.es
cabana@concello-cabana.es
Poesía, música de acordeón e teatro para a fin de semana cultural en Cabana de Bergantiños
O Concello de Cabana de Bergantiños propón unha fin de semana cultural baseada na poesía, na música de acordeóns e no teatro.
Así, este venres 11, a partir das 10 da noite, celebrarase na Praza de Neaño a ‘Noite da música e da poesía’ en homenaxe a poetisa local María Baña Varela e do compositor do Balado (Neaño) Xosé María Álvarez Canto. Recitarán o poeta de Canduas Óscar de Souto e o malpicán Paco de Tano. Tocarán o acordeón As dúas e Xesús Couto e os seus acordeóns.
En documento adxunto achegamos máis información sobre os participantes.
III Xornadas de Teatro Anisia Miranda
As III Xornadas de Teatro Anisia Miranda saen este ano a fóra do territorio cabanés e celebraranse na Fundación Xosé Neira Vilas (Gres. Viladecruces) durante a tarde do sábado 12 de xullo.
Nelas representaranse un total de oito obras escenificada por grupos da Escola Municipal de Teatro que dirixe Silvia Losada Crende. Acudirán actores e actrices das unitarias de Borneiro e do CEIP As Revoltas. Ademais de escenificacións recitaranse poemas de Xosé Neira Vilas e Anisia Miranda.
A viaxe realizarase en autobús. Este partirá ás 16.00 h da Praza do Concello na Carballa e regresará ás 22.00 h. Ademais das representacións teatrais hai programada unah visita á Fundación Neira Vilas e unha merenda nas Insuas.
Departamento de Cultura e Deportes
Óscar de Souto
É natural de Canduas (Cabana de Bergantiños, 20 setembro 1980). A súa formación académica orientouse cara ó mundo da impresión e deseño gráfico e web. A súa obra literaria componse dos títulos: Mi pretexto, Máis alá de min, Senti, Terra, Lembranzas e En Ausencia. É colaborador habitural en revistas como Xente Nova, Airiños ou o xornal El Periódico de Arteixo.
Desempeña un importante papel no campo da dinamiz
46. - OUTRO EXEMPLO DE POUCAS NEURONAS sería por exemplo estes últimos comentarios nos que un presunto tonto aludido recurre a expresión pobre e rúa-baixeira dende o fondo da súa caluga-forna en folga só collen palabrejas coma tontín ou gilipoll .... oh! my good !!!!! ..... ¿quen nos librará a nós dos ....... ?
espero que poida vostede asistir a algún dos nosos recitais poéticos e poida que se nutra de novas verbas para o seu pobre vocabulario apopléxico.
47. No documento que remitín en forma de comentario mostro unha nota de prensa do concello de cabana donde se informa dunha cita cultural este venres .... ten relación co artículo de "panes et circus" e con todo este comentar e comentar .... este é un exemplo de Concello que invirte en Cultura e festas con cabeza e equidade apoiando o pobo e os autores locais o tempo que a todas as parroquias e festas por igual .... con xeito e agarimo ..... tomen nota no Concello .... polo menos nun departamento en concreto.
48. - OUTRO EXEMPLO DE POUCAS NEURONAS sería por exemplo estes últimos comentarios nos que un presunto tonto aludido recurre a expresión pobre e rúa-baixeira dende o fondo da súa caluga-forna en folga só collen palabrejas coma tontín ou gilipoll .... oh! my good !!!!! ..... ¿quen nos librará a nós dos ....... ?
espero que poida vostede asistir a algún dos nosos recitais poéticos e poida que se nutra de novas verbas para o seu pobre vocabulario apopléxico.
49. Simbiose: na bioloxía aplícase ós seres vivos que se interelacionan de modo que salgan beneficiados desta interrelación. Na socioloxía refírese ás relacións sociais baseadas en valores tales coma a solidaridade, a mutualidade, o compañeirismo, etc.
Parasitismo: na bioloxía dise daquelas relacións nas que un ser vivo mantense a expensas de outros...
¿Cón qué grupo se identifica, Óscar? porque verá, a cultura ten o don de que é un legado, e incluso ás formas "menos correctas" dela, é decir, á contracultura, se considera como outro xeito da mesma...para exemplo, basten os grafiteiros ou os rapeiros. Por outra banda, vostede pide respecto para as súas inquedanzas, pero xusto o que vostede está a pedir, non o cumpre coas inquedanzas dos demáis. Explícome: vostede ten varios blogs nos que pode dar renda solta ó que vostede considera oportuno, limitando en todos eses espazos o que os demáis poidan pensar, estén ou non en desacordo. No obstante, non ten reparos en anunciar os eventos que en beneficio propio promociona nos espazos dos demáis, invadindo cos seus artigos, pese a ter espazos propios e impoñendo o seu criterio. ¿Non lle parece que está a actuar coma se dun parásito se tratara?. Espero a súa resposta. Grazas.
Pídoche disculpas a velas vir por non expoñer este comentario no meu blog. Tiña pensado facelo, pero neste ordenador non teño a clave recoñecida, e no que a teño, non podo acceder a él neste momento (son tan desastre que non me lembro dela). Foi unha urxencia persoal. Déboche unha.
50. oh my good?
My good que?
51. Señor, non fale vostede de vocabulario, que aínda se nos estremece a pel ao reler na folla parroquial o de CAVIDBAIXO
polo amor de Good
52. Ah, pero Deus en inglés non é good, que é God. Good é bó. Tampouco é rua-baixeira, é o barrio o que é baixeiro...En canto ós importantes papeles que un desempeña, mellor que o digan os outros, nunca un, porque sempre se pode caer no pecado da vanidade, ou da fachenda...no tocante á dinamización cultural sería importante que empezase polo uso do diccionario...non produce sarpullidos e é moi ilustrativo á hora de empregar palabras e de escribilas ben...do contrario, non se dinamiza a cultura, dinamízase o analfabetismo funcional, porque é evidente que vostede foi á escola, porque nada máis e nada menos que estamos a falar dun escritor. Pódeme decir tamén que Juan Ramón Jiménez escribía todo con j, pero claro, Juan Ramón Jiménez non nace un todos os días, e él ía sobrado de talento e de arraigo ás súas raíces, ás súas costumes, ás coplas do seu pobo...ou sexa, nada que ver. En fin...
53. A la atención del señor Oscar de Souto:
Pregaríalle deixara de comentar tan animadamente no meu blog, ou vereime na obriga de borrar tódolos comentarios repetidos que, un tras outro, está a insertar nesta entrada que escribín.
Pediría un pouco de democracia pola súa parte, xa que si se adica a visitar os cadernos dos demáis, por favor, permita deixar constancia ós visitantes do seu caderno mediante sinaturas.
Y mejora el inglés, macho, que los de Home English también tienen que comer...
54. Estoulle a dar un repaso os comentarios no blog,i abofé que estou a reir un anaco.
En primeiroo lugar quixera decirlle a este individuo,que si non está contento no pobo de Arteixo,ou considera que pola súa elevada incultura lle queda pequeno,que se vaia pra súa Cabana de Bergantiños,alí seguro encontrará xente máis acorde coas"súas inquedanzas.
En segundo lugar,decirlle a iste individuo que todo canto escribe en ese periodico cheirento chamado de Arteixo,non e máis que basoira pestilente,tan pestilente como quen dirixe ese periodico en vias de extinción.
En terceiro lugar,sr/a A Velas Vir..,prego/lle borre os comentarios de iste payaso,dado que se está cachondeando de vostede.
55. Tampoco le podeis pedir mucho más.A ese sr le vi en una ocasión recitar,aunque yo más bien diria rebuznar,daba penita verlo,de hecho la gente por atrás se tapaba la cara de la risa,incluso decian que el pobre tiene pinta de retrasadito.
56. L_DEL_J, non me debes nada, non te preocupes, aquí tedes todos a vosa casa. Eu estou sempre encantado de recibir a vosa visita, mesmo ó ver tantos comentarios non podo evitar exclamar OH MY GOD!!
Pero que ninguén se repita porque xa hai algún que cansa...
57. Arteixán, non vou borra-los comentarios de Oscar, porque non ofende o que quere senón o que pode... e bueno, personalmente, é de recibo que o home conteste ás cousas que lle escriben. Eu mesmo o critico, por exemplo, por dicir que as festas de Uxes precisan resucitar, ou por utilizar o nome artístico "de Souto" cando él non pertence a ese fermoso pobo, e admito que me responda.
O único que lle pido é que deixe de utiliza-los comentarios do meu blog para facer anuncios de actos culturais. Para iso xa está o seu blog, no que non permite comentarios...
58. A la atención del señor Oscar de Souto:
Pregaríalle deixara de comentar tan animadamente no meu blog, ou vereime na obriga de borrar tódolos comentarios repetidos que, un tras outro, está a insertar nesta entrada que escribín.
Pediría un pouco de democracia pola súa parte, xa que si se adica a visitar os cadernos dos demáis, por favor, permita deixar constancia ós visitantes do seu caderno mediante sinaturas.
Y mejora el inglés, macho, que los de Home English también tienen que comer...
A Velas Vir - 11/07, 08:07
good, good, good !!!! okey
estoume limitando a contestar por alusions.
a velas vir: as miñas carpetas culturais non foron creadas para comentarios senón para poesía e para expoñer outras cuestions.
gústame moito leer os vosos comentarios e parolar convosco pero non me gusta que se calumnie cobardemente a nadie ou que se insulte tan gratuitamente a xente ... iso non ..... good !!! ...
59. Tampoco le podeis pedir mucho más.A ese sr le vi en una ocasión recitar,aunque yo más bien diria rebuznar,daba penita verlo,de hecho la gente por atrás se tapaba la cara de la risa,incluso decian que el pobre tiene pinta de retrasadito.
Luisa B. - 11/07, 13:12 ante calumnias cobardes como esta presunta señora que firma como Luisa como podedes pedirme que cree unha carpeta para dar acollida a esto. Señor ou señora que firma como Luisa grazas a Deus lembro todos os poucos recitais nos que participei e recoñezo o nome de todos e cada un dos asistentes. polo que non podo ter en conta a súa estimábel calumnia.
os meus poemas non son para sorir ou rir, pode o público aburrirse ou manterse indiferente pero dende logo non é poesía cómica máis ben é triste, magoante, tráxica ..... nunca causou risa ou comicidade .... quen me dera facer tal cousa ainda que me tachasen de paiaso ou bufón .... pero non cheguei a ese extremo literario ..... dame que vostede MINTE DESCARADAMENTE cando afirma haber presenciado un recital. Good !!!!
60. ou por utilizar o nome artístico "de Souto" cando él non pertence a ese fermoso pobo, e admito que me responda.
CONTESTO: o meu pseudónimo artístico ten orixe na miña familia paterna moi coñecida e recoñecida en Bergantiños. Con este sobrenome admito que sen a miña estirpe eu non sería quen de escribir nada. A miña estirpe sanguinea remontase a familia Abente y Lago e outras estirpes de Berganta e co "de" doulles o merito os meus ancestros e recoñezo publicamente que o nome "Oscar" non ten importancia algunha abofé.
"Un poeta non é o corpo. Eu son o que escribo".
Ademáis en democracia un pode chamarse como desexe, opino eu.
Good !!!
61. Eu mesmo o critico, por exemplo, por dicir que as festas de Uxes precisan resucitar,
respondo: recoñezo que no meu artículo sobra este dato. Eu presenciei as festas de Uxes e foron grandiosas. Deille a miña noraboa persoalmente a membros da comisión de festas. Este punto erroneo do artigo non é transcendente ...... goog!!!
62. en teoría nos comentarios entra todo e sen censura polo que estimei imprescindíbel invitarvos a todos o recital de Cabana. Lamento que eso non fose do agrado de a velas vir .... prégolle desculpas por remitir esta invitación. Se o estima importante pode vostede eliminala sen reparo algún ... good !!!!
63. Veña oh, non te vaias de vítima.
64. non, non .... de victima non. só intento aclarar o porque remito esa nota de prensa en forma de comentario. espero que vostede entenda que a razón é unha razón de peso. un saúdo !
65. OLLO! ESTE NON É UN COMENTARIO ADICADO A ÓSCAR DE SOUTO. ESTE É UN COMENTARIO PARA A VELAS VIR. NON SE CONFUNDA SEÑOR POETISO, NON É PARA VOSTEDE!. PODEMOS VIVIR PERFECTAMENTE SEN QUE CONTESTE, ANQUE SEXA POR ALUSIÓNS.
POR FAVOR, A velas vir: ¿Non existiría a posibilidade de limitar os comentarios á xente rexistrada? digoo, porque é moi curioso ver que o seu caderno se esté a convertir no do poetiso... Asimesmo, ¿está vostede seguro de estar facendo o correcto ao non eliminar os comentarios do poetiso? Todo aquel que pon en practica a liberdade de expresión nos cadernos dos demáis, ¿non debería permitir a mesma liberdade de expresión no seu próprio caderno?
66. Deixar o tontin ese tranquilo,pero non vedes que apárte de tonto o pobre tamén e retrasadiño,deixadeo tranquilo,como alguén lle dixo por ahi,deixadeo seguir rebuznando.Por certo eu tamén estiven nun de esos que el da en chamar "recitais",aínda que ei de recoñecer que non fun a velo a el(faltaria máis),senón a tomar unha cervexa o trisquel o vispera das letras galegas,alí estaba o susodíto i algún que outro soplagaitas orredor.O que puiden observar e que incluso os do bng,escachizaban de risa vendo o esperpento "recitar".Unha magoa que non saiban do "poetiso" os do circo ese que istes dias andivo por Arteixo,seguro que como paiaso teria traballo seguro.
67. Perdón,donde puiden ver o esperpento e rebuznar o "poetiso"non foi no Trisquel senón na BATA DE GUATA.
68. Tes razón son tonto do cú.
69. Oscar a estos groseros no tienes porque molestarte en contestarle. Nunca entenderán lo que tu intentas expresar. Olvidate de ellos.
70. Deixar o tontin ese tranquilo,pero non vedes que apárte de tonto o pobre tamén e retrasadiño,deixadeo tranquilo,como alguén lle dixo por ahi,deixadeo seguir rebuznando.Por certo eu tamén estiven nun de esos que el da en chamar "recitais",aínda que ei de recoñecer que non fun a velo a el(faltaria máis),senón a tomar unha cervexa o trisquel o vispera das letras galegas,alí estaba o susodíto i algún que outro soplagaitas orredor.O que puiden observar e que incluso os do bng,escachizaban de risa vendo o esperpento "recitar".Unha magoa que non saiban do "poetiso" os do circo ese que istes dias andivo por Arteixo,seguro que como paiaso teria traballo seguro.
Tampouco espero resposta .
Pues a este contesto yo. Asistí al recital del triskel y debo comentarle señor que en ese recital no asistió nadie del bloque. Estaban en lo de Silvia Penide. ¡Lo siento mucho!pero es usted un mentiroso.
71. Sr Osacrin de Tontin,deje de contestar ahóra con el nombre de Pedro,no se puede ser más tonto de lo que usted lo es.aqui el único falso y mentiros es usted.
72. Prégovos que deixedes de empregar o meu blog como campo de batalla e insulto.
73. Líbreme Dios de los malos tontos
- Líbreme Dios de los malos tontos
- Cuando no es posible callar
- Lo cortés no quita lo valiente
- Genéticamente mentirosos
- La más sutil de las venganzas
- Palabras feas
- Acoso moral
Recuerdo que mi madre siempre decía una frase que durante muchos años no entendí y era esta: “Líbreme Dios de los malos tontos que de los malos listos ya me libro yo”. Estarán de acuerdo conmigo en que así de pronto la cosa no parece tener demasiado sentido. Un malo necio, por el simple hecho de ser corto de entendederas, parece más inofensivo que uno listo. Además, todos tenemos la idea de que lo malos malísimos son muy inteligentes y que cuando ponen su intelecto al servicio del mal son capaces de los mayores estragos. Sin embargo, a medida que va uno haciéndose viejo, la experiencia enseña que los que son un auténtico peligro son los malos tontos. Para empezar, los malos tontos tienden a ver todo a través de sus tontas anteojeras, lo que hace que estén convencidos de que no existe más verdad que la suya. Como George Bush, por ejemplo, que pensaba que invadiendo Irak iba a controlar la producción mundial de petróleo, arreglar el problema de Oriente Medio y devolver la democracia a ese país –todo en una sola tacada–, vaya tonto l’haba. Pero hablemos ahora de tontos más cercanos, de esos con los que tenemos que lidiar todos los días. Al igual que el amigo George, un necio tonto cree que lo controla todo, que todo lo puede y todo lo sabe. Porque uno de los problemas básicos de todo torpe es que no tiene ni repajolera idea de que lo es. Al contrario, su proverbial estulticia le hace creerse listísimo. Un tonto nunca duda, nunca se cuestiona, nunca se pregunta: ¿Estaré equivocado? ¿Lo estaré haciendo bien? o ¿Meteré la gamba si digo esto? Muchas personas tienden a creer que alguien que duda es un débil o un cobarde o, en último caso, un necio, pero a poco que se reflexione se da uno cuenta de que es exactamente al revés. Los que dudan son los listos que ponderan distintas posibi
74. Esta no es tu gente querido compañero de la palabra. No les contestes ... la grosería se ignora.
Te admiro por lo que intentas hacer amigo Óscar pero Arteixo te queda muy pequeño.
75. Vaia, oh. Qué sorte, Carmen Posadas comentando no meu blog...
¿A quén lle estará a chamar malo tonto?
...
sigo pensando
...
nada, que non dou coa resposta
...
76. Desde el averno me manifiesto para cagarme en la puta madre de Carmen Posadas
77. 47 palabras feas
Quienes vamos teniendo ya una edad, y yo tengo cincuenta y tres años, sabemos lo que es el peso de la culpa, o el de la censura. Incluso los que no recibimos una educación religiosa, como es mi caso, hemos sufrido los efectos de tan eficaces corsés de antaño. En mi juventud todo era pecado, prohibido o censurable. Por suerte no tanto como en la España que retrató García Lorca en La casa de Bernarda Alba, por ejemplo; pero sin duda muchos tics de aquella mentalidad represiva sobrevivían aún en los setenta. Vinieron después la democracia, la apertura, el destape y la posibilidad de abrir las ventanas y ventilar desván tan lleno de telarañas. Fue así que palabras como “censura” “culpa” e incluso “responsabilidad” pasaron a ser feas o retrógradas y por tanto pasibles de ser ridiculizadas. Pero da la casualidad de que las palabras no son bellas o feas, malas ni buenas. Son, si uno quiere, como un vaso: su contenido unas veces puede resultar benigno y otras malvado. Hablemos primero de la más fea de todas, la censura. De tanto luchar contra ella durante el franquismo, tendemos ahora a creer que es algo a combatir, pero censurar quiere decir literalmente “juzgar el valor de una cosa, sus méritos y faltas”, nada más. Sin embargo, como se considera una palabra del pasado y por tanto “fea”, hoy en día nada resulta censurable. Ni lo moralmente reprobable, ni lo éticamente perverso; todo vale porque lo que no vale es censurar, que eso es de antiguos y de fachas. Otra palabra trasnochada es “responsabilidad”. Antes la repetían mucho los padres, los maestros, los educadores: “Niños, tenéis que ser responsables, tenéis que comportaros como adultos”. Ahora en cambio se dice que los niños deben de ser niños el mayor tiempo posible. “Dejadles pobrecillos –dicen los modernos– ya tendrán tiempo de ser adultos y responsables”, sin darse cuenta de que crecer no es ninguna desgracia y ser responsable es algo bastante útil en la vida. Sin advertir, tampoco, que la responsabilidad o se aprende muy pronto en la inf
78. Para a persoa que escribe no nome de Carmen Posadas, facendo un copia-pega de algún dos seus artigos...
Por favor, basta xa... si queres facer unha recopilación, crea o teu propio caderno.
E unha pena porque estanche a quedar cortados por falta de espacio nos comentario.
79. Menudo ordinario el tio este que se caga en la madre de una gran escritora como Carmen. ¡que burros sois!
80. que razón tienes Carmen. Oscariño no debería contestar a esta panda de malablados.
81. Se caga la peña en todo lo que se menea rapidamente. Nos están leyendo en muchos lares ¡¡¡¡ santo cristo !!!! un poco de razocinio.
82. Te has pasado "a velas vir"
83. Dejadme descansar en paz !!!!!!!
mierdaaaaaa !!!!!
84. ¿Pero eu agora qué fixen amadora? Mi non entender, again
85. A velas vir .... Jacin .... Jacin ...
86. mmm... non sei de qué me falas. Coma sempre tendedes a confundirme...
87. Desde el averno me manifiesto para cagarme en la puta madre de Carmen Posadas
Camilo José Cela - 16/07, 13:42
http://arteixo.cidadans.net/avelasvir
¡¡¡¡ homeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!
88. Pero si eu non fun!!!!
manda carallo
O mesmo de sempre; calquer lampantín que firma no meu nome, e xa levo eu as culpas...
89. E se non mira:
Hola, vou facer que son coma quen que son outro, firmo con un nome falso e poño a url de avelasvir para que a xente pense que son eu o que asino
90. E agora firmarei eu por ti, mira...
91. esto é o malo de ser anónimo e o bo ó mesmo tempo, eu son paridario das identificacións por este mesmo motivo, cada quen teria que poder por o seu nome sen ter medo a represarias e poder falar sen correr o risco de que calquer malfalado use o seu nome para decir calquer burrada, porque despis sempre pagan xustos por pecadores. Xa me parecia raro que a velas vir perdese as formas desa maneira.
92. Noraboa por tan distinguida estirpe, Sr. de Souto. Na miña houbo algún ferreiro, algún que outro panadeiro, paneiros, leiteiras, carreteiros, xornaleir@s do campo, emigrantes de oficios múltiples...Por moito que os meus pés calzos ou non pisen parqués e outros chans máis finos, a pouco que sacuda a sola dos meus zapatos ou a pranta dos meus pés caerá terra, pero de tan pouca distinción herdei a típica retranca galega e popular, esa mesma que, en según que casos é capaz de decir con sorna: "Díxolle o pote ó caldeiro: apártate que me luxas" e mesmo esa ironía conxénita dos galegos que ante algúns comportamentos de determinadas persoas, non dubidan en dicir:" Éche un señorito de caldo á merenda". O que non me cadra en todo este conto é cómo sendo vostede membro de tan ilustres estirpes da comarca bergantiñana se nos presentou como un escritor de Arteixo, orfo como dín os seus acólitos en elites culturales até que vostede chegou. Supoño que será pola súa humildade, tantas veces posta de manifesto nas súas diversas intervencións. En fin...
93. Oscar de Souto = Pa-té-ti-co.
94. Esto es una locura
95. moitas grazas polos teus agarimos comentarios sobre a miña orixe e os meus devanceiros amig@ L_DEL_J . A verdade é que me sinto moi lene de residir en Arteixo e tamén de nacer na feiticeira Costa da Morte. Un saúdo !
96. eu tamén estou dacordo con que esto de que a xente firme con outro nome e se agoche cobardemente para soltar toda clase de bobadas, calumnias e insultos non é agradábel e debería estar controlado. A culpa disto é só de Europa Press por non mellorar este punto. Se para comentar o blog che esixira o PIN de entrada a túa carpeta pode que os comentarios gañasen en cordura e contido. Porque que un rapaz meniño ou un adulto algo retrasadiño entre só para chamar a unha persoa PATETICO non nos ofrece nada interesante a nadie e fai fuxir a xente desta arma dixital. É unha pena. A min encántame comentar cousas e leer os comentarios intelixentes de Amadora, Sioux, L_DEL_J, A velas vir ... e outros moitos blogueiros. Tamén deles aprendo moito, abofé. Se meto a zoca nalgo ou comento unha tontuna os seus dices e diretes corrixenme o instante. Paso por alto e perdoo cando me calumnian ou cando dentro dunha crítica constructiva soltan unha calumnia ou un insulto. Perdono isto e pasoo por alto pois en verdade non ten moita importancia se un gaña máis ... moito máis ca perde. Grazas a eles nos nosos actos hai o dobre de xente. As veces a imaxe destorsionada da realidade e as faladurias baratas dan publicidade gratuita de balde e arroupan co agarimo da boa-maldade.
97. Cidadáns é interesante. Entretido. Informativo as veces. O que non pode chegar a ser é un punto de encontro para verduleras aburridas que insultan por entretemento. Eso non interesa pois xa o temos 24 horas o día na xanela do demo. Para iso prendémola tele nalgún canal recén nacido e xa temos sesión de calumnias gratuitas e chorradas para orfos de neuronas. O cidadans que me encantaria chegar a ver cos meus ollos no futuro sería un punto no que se fusione información, literatura de autor, novas locais, comentarios de xente intelixente e educada e textos sin calificar (coma os de Sioux). É evidente que a poesía non gusta a todo o mundo e é unha afición moi minoritaria e en galego normativo case residual .... pero ... tamén pode ter acollida se non a mezclamos con comentarios zulús a pé de páxina... desmerece totalmente a obra. ¿non credes?
O que xa non ten tanto interés e comentar agochando quen es en verdade ou firmando por outra persoa e mezclar nun pote política, insultos e calumnias e revolto todo a lume lento .... ¿qué é isto? ¡por favoooor!
A xente que nos lee fora de Arteixo e incluso noutras comunidades e no estranxeiro (constame que o fan) flipan en colores co que aparece por aqui !!!!
¿qué imaxe queremos dar da nosa vila que aspira a ser cabeza da metrópolis?
98. Polo momento eu comento coa tranquilidade de que non pode ninguén suplantarme. A poesía é unha reseña de identidade que non se pode suplantar e fai a un ÚNICO e imposíbel de suplantar.
Pero este sistema que deseñou Europa Press non me parece o mellor nin moito menos.
99. Se se sente lene, Sr. Souto, será porque se lava con Perlán, quero entender...porque lene é o que en castelán se chama suave, pero claro, vostede, vangardista onde os haxa, vai un paso por diante con respecto ós Académicos no que a acepcións e formas de escritura das palabras se refire...Os meus parabéns.
100. lene=ledo=alegre=feliz
101. Non señor, moito me temo que non signfica eso...
102. leneadx. 1. lit. Que é agradable ó tacto pola súa brandura, dozura, etc. O tacto lene da súa pel. ANT. áspero. 2. lit. prop. e fig. Que carece de violencia, de dureza. Dirixiuse a el con palabras lenes. SIN. brando, doce.Un lene vento movía as embarcacións do peirao. SIN. frouxo, leve, lixeiro. u SIN. suave.
Como lle dixen noutro comentario, debería de dinamizar a cultura empezando polo uso do diccionario: se sabe o que dí, probablemente sepa darlle tamén sentido ó que fai e evitaría, dese xeito, moitas complicacións e moitos comentarios incómodos de ler ou mesmo de escoitar, pero vostede mesmo, porque polo que lin na súa ficha persoal, é maior de idade.
103. Pero que coño saberá o tonto do cú iste de diccionarios nin algo que se lle parezca.Iste tonto o único que coñeceu na súa triste vida,foi a porqueria do Periodico de Arteixo,único sitio donde por falta de contidos lle deixan escribir algo da porqueria esa que el da en chamar poesia.A iste pobre retrasadiño faltanlle máis ferveduras que a Cañita Brava.
104. A lección mellor que vos podedes dar a todos e aprender a debatir e expoñer ideas ou opinións, e respetar a dos demáis. Ah, ese de paso non caedes no de sempre de este politico ou o outro, xa parece este un blog distinto.
O que vou....
O querer popular é Bustamante?!?!? Un cantante de lata en conserva que está a punto de ter un fillo e se o ten, non ven... 40000euros pa iso? Por eses cartos, tal e como esta o panorama musical, traes alguen bastante millor. Por que non volvemos a ese día en que actuaban grupos dos chavales do pueblo e despois viña un artista bo (de calidad, non de cassete). Os novos, todos contentos. Os hosteleiros, tamén. E despois outro día alguen que alcance varias franxas de idade. Nadie pensa nisto?
E que cada ano que pasa temos festas peores. E non todo son os cartos, por que organizando ven as cousas podese alcanzar un equilibrio entre o ben gastado e o ben disfrutado.
A ver se alguen apunta cousiñas que pedimos por aqui o ano, ou, aproveitando que arteixo ten espacio web, simplemente, con antelación, facer unha enquisa ou admitir propostas, polo menos, para que sepan a quen lle van a organizar as festas, por que parece que so as organizan para Galloso, ese señor que anda o redor dos bochinches das festas, e que mira ti, é ata concelleiro...
E outra cousa, non votades de menos as festas no centro do pobo? Para min non hai punto de comparación de cando se facian no centro, a agora na explanada. Asi non se explota nada o pobo. Moita xente non sae da explanada, e agora o pobo ainda está para enseñar. Ademáis da ganancia que tiñan os bares e demáis locales. E o ambiente polas rúas de arteixo, que era moi agradable.
E vos que queredes po ano?
105. a min persoalmente tamen me gustarían no centro do pobo, sería moito mellor para o comercio e avería mais movemento, pero que crees que pensará a xente que quere durmir? pero o dito non hai cor.
106. Por un día o ano? Como fan os que viven preto do polígono que está cheo de ruidos? Por por un exemplo, é dicir, por un día que haia un pouco de xaleo, como fan no resto de cidades? Son festas, sea arteixo, lañas, larin , uxes, ... todos teñen veciños o redor, e nunca oubo problema. O caso é ser tolerante.
107. un utiliza o idioma e a lingua o seu xeito = liberdade verbal.
suave, doce sentimento, ledicia, lene, ledo ....
lene pode simbolizar, que non significar, o que cada un desexe.
na poesía existe unha cousa que se chama LICENCIA POÉTICA ou privilexio de expresar unha verba simbolizando un significado metafórico que non corresponde sempre co seu uso normativo.
108. o término lene referíndose o estado de ánimo dentro dun contexto metafórico pode sobreentenderse de múltiples formas: unha delas é a ledicia onde o término acada para o autor o significado de alegria contida, suave, sutíl .... onde lene = ledo.
good !
109. pouco pode un voar nas follas dun poemario se opta por anoarse a un diccionario desfasado ou a unha
auto-imposición léxica.
pero estou lene de poder atopar interese literario nestes eidos dixitais.
good!
110. Oscar sabes que siempre e tratado de defenderte un poco de las agresiones a las que te somenten en estas páginas, pero si te has equivocado no pasa nada, rectificar es de sabios y que tu quieras darle ese significado no quiere decir que lo tenga, y lene no puede significar... es solo que tu quieres que signifique, así que deja el tema porque despues te dan por todos lados, de todos y de todo se puede aprender y creo que deberías intentar hacerlo alguna vez. Yo he fallado mucho y seguro le seguiré haciendo pero procuro aprender para no caer en lo mismo y justificando de esa manea no creo que sea lo mas correcto, pero haz lo que veas.
111. el pobre retrasadito es miembro de la AELG entre otras muchas cosas. Hablais sin conocimiento de lo que hablais. Sois una miseria para arteixo. dejad de insultar a quien por educación no se defiende.
112. Verá Sr. Souto, a licencia poética conta para o que é a métrica dos versos, e nela téñense en conta os hiatos, sinalefas, diéresis, sinéresis e que palabra na que remata o verso sexa aguda ou esdrúxula, vostede, no seu comentario, para máis inri non se expresou en verso, senón en prosa. Non sei se é consciente de que, por tanto, a súa dinamización volve a ser do máis pobre.É verdade que cada verba pode significar o que un desexe, pero daquela ese cada un corre o risco de que os demáis non o entendan, ou, no seu defecto de facer o ridículo máis espantoso: non en van a definición de linguaxe é a capacidade dos seres vivos para, a través de códigos de signos cifrados, poder comunicarse. O feito de que os signos sexan cifrados implican o coñecemento do seu significado por parte de emisores e receptores, do contrario non hai comunicación e a poesía é, en suma,un xeito artístico da comunicación.
113. Que vostede utilice o linguaxe como lle pete pode ser debido a dúas cousas: ou a que é vostede un cretino ou a que é un snob, pero eso non lle da tampouco dereito a rexeitar un diccionario ou unhas normas gramaticais, porque, non son autoimpostas, como vostede suxire, de novo, patinando, senón que son froito da recopilación dos avances dunha lingua como ente vivo e como exponente cultural de toda unha sociedade....ou estamos a falar de Óscar Souto contra o mundo?
114. De todos os modos é vostede moi libre de ser abandeirado da ignorancia...cada un ten que ser quen de encontrar unha causa e unha bandeira pola que loitar na súa vida.
115. Ah por certo, por exemplo, algúns poetas modernistas identificaron estados anímicos con cores, se é a eso ó que vostede se refire, pero eso coincidiu coa expansión da psicoloxía como ciencia, co estudo do que hoxe se da en chamar cromoterapia e que mesmo ten aplicación na arquitectura, decoración etc...o que suxira a súa perilla do embigo non sei eu se ten tanta trascendencia. Ó mellor teremos que esperar uns aniños...
116. En este país el derecho de asociación es libre. A lo mejor, si las personas solventes que hay en esa asociación se enteran de las "andanzas poético-culturales" de este señor, le quedan dos telediarios como socio, por desprestigio.
117. Señor que oculta o seu nome:
a licenza poética inclue absolutamente a todo o poema: transfondo, metáfora, rima, texto e contexto .... a todo !!!!
un poeta pode expresar cada verba do seu poema como desexe, expresar cada verba pode significar o que o autor crea convinte e incluso inventarse novos términos.
lene: hoxe atópome moi lene !
good !!
118. O feito de que os signos sexan cifrados implican o coñecemento do seu significado por parte de emisores e receptores, do contrario non hai comunicación e a poesía é, en suma,un xeito artístico da comunicación.
- ¿coñece vostede as novas tendéncias poéticas de vangarda?
- ¿coñece vostede algo sobre a poesía simbólica ou a hermética?
- ¿coñece algo sobre poesía?
119. Coñoooo!!!! que pesadilla Oscar, se has equivocado te has equivocado y ¿que? deja de darle vueltas a la noria que ya marea. Que te has empeñado en que lene tiene que ser eso, pues vale, lo que tu quieras pero no te emperres, mira que te avisé despues no te quejes si te dan, con tu terquedad lo único que consigues es que toda tu poema o escritura se centre en una sola palabra, nadie ha leido más solo por que ya se busca la palabra lene para ver donde metiste la pata, baja del pedestal y te aseguro que la gente puede llegar a pararse mas a leer pero si te critican, no te empecines en querer siempre la razón porque eso no te va a funcionar en el mundo real.
120. Aos demáis insultos gratuitos non lle contesto por pura educación.
Vexo que vostede, con todos os meus respetos, non ten coñecementos suficientes sobre poesía de vangarda como para que poidamos manter unha conversa minimamente racional.
no meu vocabulario non entran termos coma: cretino ou abandeirado da ignorancia ... iso son insultos nos que se apoia para intentar expresar o que non é capaz de expresar educadamente.
Eu fálolle de liberdade, educación, cordura, falar con fundamento temático , etc....
good !
121. Este chaval es una pesadilla. Ojalá que se saque un premio millonario de la primitiva o le den una beca para irse a escribir a Australia. Le deseo esto y más a cambio de que se vaya a dar el coñazo a otra parte.
122. Educación es no llenar todo el blog con tu nombre y con cosas tuyas. Eso es educación. Realmente, aburres. A mí ya me has vencido. Te dejo toooooodoooos los blogs de Arteixo para tí solito.
123. Cooooooooooño!!!,ahora entiendo lo de que Cañita brava sepa cantar en chino, en ruso y en arabe, es que es poesia pura e interpretacion hermetica de vanguardia!!!. ¿¿¿por qué no pasais todos del Divo y que se conteste el solo en su blog democratico???
124. perdón,queria decir: que se conteste el solo en su-carrrpettta cultural- y se siga inventando tambien a sus anonimos fans. La culpa es de quien le sigue dando bola!!!.
125. A AELG agrupa a autores residente tanto en Galiza como fóra dela. O único requisito de afiliación é a condición de contar cando menos cun libro individual publicado en lingua galega.
A súa financiación depende da aportación de cotas dos seus socios, ademais de contar co apoio fundamental da Consellería de Cultura da Xunta de Galicia e do Centro Español de Dereitos Reprográficos (CEDRO).
¿qué libro tiene publicado este insigne socio de AELG?, ¿o es que con aportar un nº de cuenta y pagar la cuota ya todo el mundo puede ser socio?
126. ¿qué editorial lo publicó y donde se puede adquirir la obra del insigne socio este?
127. insisto, ¿qué editorial publicó el libro?
vuelvo a citar la pag. de AELG: O único requisito de afiliación é a condición de contar cando menos cun libro individual publicado. (y dar el nº de cuenta bancaria).
128. Lo dicho .....ni bola!!!.
129. Este blogs en vez de llamarse Cidadans de Arteixo debería llamarse Cidadan Oscar "de" Souto, insisto, que coñazoooooooooooooooooooooooooooooo, su afan de protagonismo es de tal magnitud que no puede vivir sin tapizar todo el blog con sus ocurrencias. ¿Que podemos hacer con este chaval? Yo le deseo una primitiva o una beca pero mientras tanto que? Oscarciño, cariño, ¿no puedes meter todas tus cositas en un mismo cuaderno y dejar de monopolizar el blog? A ver, rapaciño, estamos hartos de ti porque nos obligas a tenerte metido en el blog todo el santo dia. Si quieres hacer un recital me parece bien porque alguna excusa necesitaran tus amigos para reunirse, si quieres escribir en el periodico de arteixo me parece bien, que los que leen ese periodico te lean a ti tambien (si es de su agrado), pero carajo! el blog lo queremos leer muchas personas y nos tienes invadida la portada. Cariño mio, ¿entiendes lo que te digo?
No seas coñaaaaaaaaaaazooooooooooooo chaval!
130. Non, non confunda as figuras literarias ou a temática dunha obra coa métrica, asociada á licencia poética (de novo patinando, que é o seu), non o estou a insultar gratuitamente, sólo me limito a poñer de manifesto, para que colla vergonza, as súas pallas mentales que trata de vender como cultura: unha cousa é vivir da literatura, outra moi diferente é vivir do conto, non confunda os termos. De poesía non coñezo moito, non, lamentablemente pero aínda sei distinguir entre algo conmovedor e as súas bazofias. Por exemplo fascíname Manuel Antonio, ou Lorca, ou Gabriela Mistral, ou Borges, ou Miguel Hernández, ou Pablo Neruda, ou Rosalía de Castro, ou Juan Ramón Jiménez...nada, uns "petardos calesquera" comparados con vostede...por eso como non entendo de poesía, nin me gusta, creo que non estou a altura de debatir con vostede deste tema. E efectivamente ten vostede razón en que a súa poesía é tráxica: simplemente da pena e moitas, moitas ganas de chorar.
131. Ah, por certo, non sei se un tal Fernado Pessoa lle sona...non sei...como non sei de poesía, pero non lle penso pedir clases a vostede...
132. tranquilos que este marcha los finde para el extranjero, pero el lunes y a la misma hora....... volveis a tener al Adonis poetiso o al (lene-nista)...... en portada.
133. ¿qué libro tiene publicado este insigne socio de AELG?, ¿o es que con aportar un nº de cuenta y pagar la cuota ya todo el mundo puede ser socio?
a súa información é falsa. Pero a esto non lle vou contestar a vostede que se fai chamar juas-juas porque penso que non merece o meu tempo. un saúdo.
134. no contestas, porque la verdad es la verdad y las verdades son incontestables.... lene-nista!!!
135. insisto, ¿qué editorial publicó el libro?
vuelvo a citar la pag. de AELG: O único requisito de afiliación é a condición de contar cando menos cun libro individual publicado. (y dar el nº de cuenta bancaria).
136. Lo dicho .....ni bola!!!.
137. que pena debes sentir por no poder borrar democraticamente todos los comentarios que no te agradan, sin que lo haga el titular de este blog, el verdadero "avelas vir"..... jajajajajaja
138. Requisitos
Poden ser socios/as da Asociación de Escritores en Lingua Galega todas aquelas persoas que teñan un libro individual publicado en galego.
Os/As aspirantes deben presentar unha solicitude de alta que debe ser aprobada pola Xunta Directiva.
É imprescindíbel acompañar a solicitude dunha noticia bio-bibliográfica do/a solicitante.
Cotas
Estudante: 25 euros
Traballador/a en activo: 40 euros
Traballador/a en paro: 25 euros
Pensionista: 25 euros
Escritores/as noveles e participantes en libros colectivos: gratuíta
Solicitude de alta
Encha a solicitude cos datos que se indican, imprima a páxina e envíea asinada, acompañada da noticia bio-bibliográfica ao seguinte enderezo:
ASOCIACIÓN DE ESCRITORES EN LINGUA GALEGA (AELG)
Avda. de Alfonso Molina, s/n
Edif. de Sindicatos, 8º andar
15008 - A CORUÑA
Entrar
Nome de usuario: Contrasinal:
Recuperar o contrasinal
OSCAR DE SOUTO. POETAS: UN MILLÓN DE PALABRAS.
POETAS ARTEIXO, POEMAS ARTEIXO,POETAS ARTEIXO, POEMAS ARTEIXO, RECITAIS ARTEIXO, OSCAR DE SOUTO,POETAS ARTEIXO, POEMAS ARTEIXO,POETAS ARTEIXO, POEMAS ARTEIXO, RECITAIS ARTEIXO, OSCAR DE SOUTO, RECITAIS ARTEIXO, OSCAR DE SOUTO,
http://arteixo.cidadans.net/oscardesouto
Descripción do autor
oscar SOUTO RODRÍGUEZ ÓSCAR DE SOUTO
escritor nado na “Costa da Morte”
no concello de Cabana de Bergantiños
o 23 de septembro de 1980.
Reside en Arteixo dende o ano 1999.
Formación:
* Cursa Artes Gráficas no colexio Calvo Sotelo :
( Especialízase en Impresión ).
Posteriormente Cursa Deseño Gráfico e Deseño de Páxinas Web noutros Centros entre outras moitas especialidades).
------------------------------------------------
Obras literarias:
* “Mi pretexto“ (accésit de poesía II Concurso “Rita Suárez Amado” 2007)
[ xa publicado ]
* “Máis alá de min” ( exposición Mnemosyne - Centro Cívico de Arteixo decembro do 2007 )
* “Sentir” (libro de poesía en castelán rexistrado no ano 2006) [ sen publicar ]
* “Terra” (libro recopilatorio de poesía en ga
139. * “Terra” (libro recopilatorio de poesía en galego rexistrado no ano 2006)
[ sen publicar ]
* “Lembranzas” (libro de poesía en galego rexistrado no ano 2006)
[ sen publicar ]
* "En Ausencia". (obra gañadora do accésit de poesía III Concurso
"Rita Suárez Amado" 2008.
Un libro individual quere decir que non forme parte dun concurso ou premio literario. Do seu propio currículum despréndese, Sr. Souto, que vostede non ten nada publicado a título individual, porque ou ben é colaborador, ou ben, forma parte dos aspirantes a un premio. Creo que está a mentir. A enganar. Eso non é cultura. E moito menos, dándolle un toque "De Souto", non é nin good, nin lene.
140. Se se escuda en que pode ser membro porque ten unha obra publicada " Mi pretexto", non sei se esta contaría, porque normalmente, as organizacións de concursos literarios reservan o seu dereito á publicación...e esta situación non aparece concretada nas bases...só fai referencia a escritores noveles participantes nun libro colectivo...como por exemplo, algunhas edicións que fan escolmas de autores representativos de determinadas características literarias...a editorial Vía Láctea teno feito...
141. Ah, nin eso, a referencia era á cota, que é gratuita para os escritores noveles...non fai referencia á publicación...ufff, francamente, Sr. Souto, creo que lle toca comer este sapo crudo.
142. BASTA XA DE FIRMAR COMENTARIOS COS NOMES DE OUTROS.
BASTA XA DE INSULTARSE.
BASTA XA DE INTOLERANCIA.
143. que pena debes sentir por no poder borrar democraticamente todos los comentarios que no te agradan, sin que lo haga el titular de este blog, el verdadero "avelas vir"..... jajajajajaja
144. La culpa no es de este pobre retrasado mental,sino de quién le entra al trapo.
145. Pero si son eu o verdadeiro "A velas vir".
Se non borro comentarios é porque, primeiro, paréceme unha falta de respeto pola xente que asina. Segundo, porque na maioría dos casos, a xente que comenta xa se retrata ela soiña, así que nin merece a pena borralos. E terceiro, porque si os borrara, estaría quedando á mesma altura dos censores, e da xente que non permite comentar nos seus cadernos.
Pero reitérome:
BASTA XA DE FIRMAR COMENTARIOS COS NOMES DE OUTROS.
BASTA XA DE INSULTARSE.
BASTA XA DE INTOLERANCIA.
146. juas-juas mellor será non ter presente os teus comentarios fora de tono e moi lonxe da educación mínima para manter unha conversa. Pola miña parte súmome a proposta de cordura do Sr. A velas vir. O silenzo tamén é poesía.
147. Sr. L_del_J os seus ataques están basados en pura intuición especulativa. Confúndese terriblemente.
Si que teño cousiñas publicado entre elas un libro conxunto, articulos, etc.
Con 27 anos que teño o que é lóxico e que o meu curriculum artístico a de ser o máis humilde posible .... é preciso quedarme curto e non ser puntilloso cos datos. De todas formas non é vostede quen de ofenderme nin en cidadans nin en persoa. Pero ... agradezo moito o seu interese persoal de seu coa miña persoa. Good !!!!!
148. BASTA XA DE FIRMAR COMENTARIOS COS NOMES DE OUTROS.
BASTA XA DE INSULTARSE.
BASTA XA DE INTOLERANCIA.
149. eso, eso, comportese usted Sr. L_del_J, jajajajajajajajajaja, y aprenda, de una vez, que el silencio también es poesía..........
150. que pena debes sentir por no poder borrar democraticamente todos los comentarios que no te agradan, sin que lo haga el titular de este blog, el verdadero "avelas vir"..... jajajajajaja
151. Pois a verdade, tendo en conta que calquera das súas ocurrencias verbales é amplamente publicitada por vostede mesmo, estilo guiso de Juan Palomo, yo me lo guiso, yo me lo como, as miñas especulacións intuitivas son as súas...porque ese currículum é o seu, que non é o meu, e facilitouno vostede, que non eu...
152. É máis, a miña intervención,só foi a de copiar-pegar. Limiteime a copiar as bases extraidas da páxina web da AELG(non son intuicións especulativas, son unhas bases dunha sociedade perfectamente expostas e públicas), a copiar o currículum ofrecido por vostede mesmo, vostede saberá se especula ou non, e a xuntar ambas fontes...O demáis, xa sabe, é cuestión de deixar que a natureza actúe.
153. HOMENAJE A RITA SUÁREZ AMADO
II CONCURSO LITERARIO DE RELATO CORTO Y POESÍA
BASES
1ª - Podrán participar todas las personas que lo deseen.
2ª - Se establecerán cuatro niveles de participación:
I.- 1º ciclo ESO (1º y 2º).
II.- 2º ciclo ESO (3º y 4º).
III.- Bachillerato.
IV.-Adultos.
3ª - Las obras podrán venir redactadas en Lengua Castellana o en Lengua Gallega.
4ª - El tema será de libre elección del autor. Los relatos o los poemas deberán ser originales en su totalidad y rigurosamente inéditos. Asimismo se establece que no deben haber sido premiados ni seleccionados en un concurso literario anterior.
5ª - En los trabajos presentados no debe figurar nombre ni identificación alguna del autor y se firmarán con seudónimo. Se presentarán en un sobre cerrado en cuyo exterior figurará el título de la obra, la categoría a la que concursa (relato corto o poesía), el nivel de participación (I,II,III,IV) y el seudónimo . En el interior del sobre, se enviará una nota con los datos siguientes: título del relato o poema, nombre, apellidos, curso y centro (si está escolarizado), domicilio y teléfono del Autor.
6ª - Los relatos o los poemas se presentarán en hojas de formato DIN A4 escritas a una sola cara, a doble espacio y como tipo de letra, la Times New Roman 12. Además se acompañarán de un soporte informático (diskette o CD-Rom) con vistas a su futura publicación.
Las obras no deberán exceder de cinco folios. En último término, el Jurado se reserva el derecho de admitir aquellos escritos que excedan ligeramente la extensión citada.
7ª - Se aceptará sólo un máximo de dos trabajos por Autor en cada categoría (relato corto o poesía).
8ª - La entrega de premios se realizará en el Acto-Homenaje a Rita que tendrá lugar el día 9 de marzo de 2007, a las 18:30, en el Salón de Actos del IES Eusebio da Guarda.
9ª - El plazo de admisión de los originales finalizará el día 9 de Febrero de 2.007: después de esa fecha, no se adm